09 Temmuz 2016

Mehmet Erdemin Söylediği Sarı Çizmeli Mehmet Ağa Şarkısının Sözleri Kimin?

mehmet erdem sarı çizmeli mehmet ağa kimin şarkısı söz müzik kimin
Sarı Çizmeli Mehmet Ağa Sözü Sözleri
Mehmet Erdemin Şarkısı Sarı Çizmeli Mehmet Ağa Bir Gün Öder Hesabı Söz Müzik Kimin?

Mehmet Erdem Sarı Çizmeli Mehmet Ağa Sözleri
Yaz dostum güzel sevmeyene adam denir mi
Yaz dostum selam almayana yiğit denir mi
Yaz dostum altı üstü beş metrelik bez için
Yaz dostum boşa geçmiş ömre yaşam denir mi
Yaz tahtaya bir daha tut defteri kitabı
Sarı çizmeli Mehmet ağa bir gün öder hesabı
Yaz dostum yoksul görsen besle kaymak bal ile
Yaz dostum garipleri giydir ipek şal ile
Yaz dostum öksüz görsen sar kanadın kolunu
Yaz dostum kimse göçmez bu dünyadan mal ile
Yaz tahtaya bir daha tut defteri kitabı
Sarı çizmeli Mehmet ağa bir gün öder hesabı
Yaz dostum Barış söyler kendi bir ders alır mı
Yaz dostum su üstüne yazı yazsan kalır mı
Yaz dostum bir dünya ki haklı haksız karışmış
Yaz dostum boşa koysan dolmaz dolusu alır mı
Yaz tahtaya bir daha tut defteri kitabı
Sarı çizmeli Mehmet ağa bir gün öder hesabı

Sarı Çizmeli Mehmet Ağa Şarkısı Hakkında Bilgi
Sarı Çizmeli Mehmet Ağa Şarkısını Kim Söylüyor: Mehmet Erdem - Barış Manço
Sarı Çizmeli Mehmet Ağa Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Barış Manço
Sarı Çizmeli Mehmet Ağa Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Barış Manço
Sarı Çizmeli Mehmet Ağa Şarkısını Aranjörü Kim: ?
Sarı Çizmeli Mehmet Ağa Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Gülşen Aybaba ve Eren Yıldız
Müzik Şirketi:

Sanatçı Mehmet Erdem Kimdir Mehmet Erdem Hakkında Kısa Bilgi
Mehmet Erdemin doğum tarihi: 1978
Mehmet Erdemin doğum yeri: Manisa
Mehmet isminin anlamı: Övülmüş, Hz. Muhammed'in isimlerindendir.
Mehmet Erdemin Burcu: ?