09 Temmuz 2016

Gökselin Söylediği Isırgan Şarkısının Sözleri Kimin?

göksel ısırgan sözü müziği kimin klip kimin beste kimin
Isırgan Sözü Sözleri
Gökselin Şarkısı Dudakları Isırgan Otu Söz Müzik Kimin?

Göksel Isırgan Sözleri
Dudakları ısırgan otu
Yine de öpsün öpsün istiyorum
Kocaman adımlarla gidiyor
Yine de gelsin gelsin bekliyorum
Aşk hep mi hüsran ben hep mi darmadağın
Düşmüyor dilimden hicran hep şarkılarım
Aşk hep mi buhran yaralı parçalarım
Sıkışmış kalbimde aşktan hep sancılarım
Biliyorum onunla sonum fena
Yine de gelsin gelsin bekliyorum
Ben onu beni yaradandan
Gece gündüz gündüz gece istiyorum

Isırgan Şarkısı Hakkında Bilgi
Isırgan Şarkısını Kim Söylüyor: Göksel
Isırgan Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Göksel
Isırgan Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Göksel
Isırgan Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Ozan Çolakoğlu
Isırgan Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Murat Joker
Müzik Şirketi: Avrupa Müzik

Sanatçı Göksel Kimdir Göksel Hakkında Kısa Bilgi
Sanatçı Göksel'in Tam Adı: Göksel Demirpençe
Gökselin doğum tarihi: 25 Kasım 1971
Gökselin doğum yeri: İstanbul
Göksel isminin anlamı: Gökle ilgili, semavi.
Gökselin Burcu: Yay