09 Temmuz 2016

Gripinin Söylediği Beni Boş Yere Yorma Şarkısının Sözleri Kimin?

gripin beni boş yere yorma sözleri söz müzik kimin
Beni Boş Yere Yorma Sözü Sözleri
Gripinin Şarkısı Topla Beni Düştüğüm Yerden Ama Beni Boş Yere Yorma Söz Müzik Kimin?

Gripin Beni Boş Yere Yorma Sözleri
Yarınlar için bir söz veremem
Bilemem bu ömre kaç hayat daha sığar
Biz kelebeklerin kaç yarını var
Bir nefes etmez görüp göreceklerim
Şimdi bir masal anlat bana
Kahramanı benmişim gibi
Yere düşen üç elmadan
Her biri benmişim gibi
Sonra topla beni düştüğüm yerden
Ama Beni boş yere yorma
Derdim deniz efkarım derya
Kelimeler yandı, yanıyor hala
Sende hiç ben kalmadıysa
Ömrümü al da git
Üstü kalsın
Hiç bitmiyor sonbaharım
Başbaşa düşen yapraklarım
Bütün unuttuklarıma kendi adını yaz
Ve sonra topla beni düştüğüm yerden
Gidiyorsan ardına bakma
Gitmeler var bakışlarında
Sözü uzatma bu bir vedaysa
Armağan olsun varlığım yokluğuna

Beni Boş Yere Yorma Şarkısı Hakkında Bilgi
Beni Boş Yere Yorma Şarkısını Kim Söylüyor: Gripin
Beni Boş Yere Yorma Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gripin
Beni Boş Yere Yorma Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Gripin
Beni Boş Yere Yorma Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Haluk Kurosman
Beni Boş Yere Yorma Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Avrupa Müzik