08 Temmuz 2016

Cem Belevinin Söylediği Alışamıyorum Şarkısının Sözleri Kimin?

cem belevi alışamıyorum sözleri
Alışamıyorum Sözü Sözleri
Cem Belevinin Şarkısı Alışamıyorum Ev Sessiz Söz Müzik Kimin?

Cem Belevi Alışamıyorum Sözleri
O kendi bilir keyfine göre
Dönerse gelir kendi evi
Buyursun her zaman başımın üstünde yeri
İkimizi bilen bilir
Söylesin isterim gerçeği
Alışamıyorum ev sessiz
Dayanamıyorum ben sensiz
Eli kolu bağlı habersiz bekliyorum
Alışamıyorum ev sessiz
Dayanamıyorum ben sensiz
Eli kolu bağlı habersiz bekliyorum
Alışamıyorum ev sessiz
Dayanamıyorum ben sensiz
Eli kolu bağlı habersiz bekliyorum
Gelişi belalı ümidi kesmiyorum

Alışamıyorum Şarkısı Hakkında Bilgi
Alışamıyorum Şarkısını Kim Söylüyor: Cem Belevi
Alışamıyorum Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: ?
Alışamıyorum Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: ?
Alışamıyorum Şarkısını Aranjörü Kim: ?
Alışamıyorum Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: ?
Müzik Şirketi: Dmc

Sanatçı Cem Belevi Kimdir Cem Belevi Hakkında Kısa Bilgi
Cem Belevinin doğum tarihi: 4 Haziran 1987
Cem Belevinin doğum yeri: İzmir
Cem isminin anlamı: Hükümdar, şah, İran mitolojisinde şarabı bulan, toparlanma bir araya gelme, Hz. Süleyman'ın lakabı, büyük İskender'in lakabı, Fatih Sultan Mehmed'in Çiçek Hatundan olan oğlu, alevilerin Bektaşilerin cemaatle yaptığı ayrıntılı ve kurallara bağlanmış ibadet.
Cem Belevinin Burcu: İkizler