09 Temmuz 2016

Betül Demirin Söylediği Aslan Payı Şarkısının Sözleri Kimin?

betül demir aslan payı şarkısı kime ait aslan payı sözleri kimin
Aslan Payı Sözü Sözleri
Betül Demirin Şarkısı Aslan Payımı Aldım Aşk Söz Müzik Kimin?

Betül Demir Aslan Payı Sözleri
Bunlar hep senin başının altından çıkıyormuş
Sana geri dönmek mi? Nasıl yani? Kim uyduruyormuş
Alçak gönüllü olsana yavrum herkes terkedilir
Senden öğrendik güzel herşey nasıl mahvedilir
Ben anlamayan dinlemeyen taraftayım
Ah bi bilsen herşeyin farkındayım
Hiç şüphen olmasın ki böyle kalmaz
Adım adım peşinden gelir bulur ahım
Allah yarattı demem bak
Altını bastıra bastıra çiziyorum
Aslan payımı aldım aşk
Arkama bakmam gittim gidiyorum

Aslan Payı Şarkısı Hakkında Bilgi
Aslan Payı Şarkısını Kim Söylüyor: Betül Demir
Aslan Payı Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sude Bilge Demir
Aslan Payı Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Emirhan Cengiz, Sude Bilge Demir
Aslan Payı Şarkısını Aranjörü Kim: Emirhan Cengiz
Aslan Payı Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Murad Küçük
Müzik Şirketi: Gnl

Sanatçı Betül Demir Kimdir Betül Demir Hakkında Kısa Bilgi
Betül Demirin doğum tarihi: 25 Eylül 1980
Betül Demirin doğum yeri: İstanbul
Betül isminin anlamı: Namuslu, temiz kadın, Hz. Fatıma'nın lakabı, Hz. Meryem'in lakabı, Allah'ın emri, ağaçtan ayrılıp ayrı kök salan fidan.
Betül Demirin Burcu: Terazi