07 Temmuz 2016

Bahadır Tatlıözün Söylediği Eflatun Şarkısının Sözleri Kimin?

eflatun şarkısını kim yazdı eflatun şarkısının söz müzik kimin
Bahadır Tatlıöz Eflatun Sözü Sözleri
Bahadır Tatlıözün Şarkısı Aşk Rengi Eflatun Söz Müzik Kimin?

Bahadır Tatlıöz Eflatun Sözleri
Bana güller yolla uzaklardan kokunla gelsin
Ben çekeyim içime derin derin senmiş gibi
Bana sözler yaz kendi dilinden adım geçsin
Ben duyarım uzaklardan yanımdaymış gibi
Uzun olur geceler gündüzlerden sen yokken
Üç beş dostum çeker beni gecelerden
Sözüm olsun göçemem bu dünyadan sen yokken
Yaş kalmadı gözlerimde beklemekten
Senle küllerimden doğar gibiyim
Yoksun cehennemde yanar gibiyim
Aşk rengi eflatun ben gurbette bir meftun
Sen bir adım gel ben dağ geleyim

Eflatun Şarkısı Hakkında Bilgi
Eflatun Şarkısını Kim Söylüyor: Bahadır Tatlıöz
Eflatun Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Bahadır Tatlıöz
Eflatun Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Bahadır Tatlıöz
Eflatun Şarkısını Aranjörü Kim: Bahadır Tatlıöz
Eflatun Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: ?
Müzik Şirketi: Dmc

Sanatçı Bahadır Tatlıöz Hakkında Kısa Bilgi
Bahadır Tatlıözün doğum tarihi: 1976
Bahadır Tatlıözün doğum yeri: İstanbul
Bahadır isminin anlamı: Savaşlarda güçlü ve üstünlük kazanan kimse, yiğitlik gösteren kişi,Timur soyundan Hindistan'da hükümdarlık yapmış Türk.
Bahadır Tatlıözün Burcu: ?