05 Temmuz 2016

Atiyenin Söylediği İnşallah Canım Ya Şarkısının Sözleri Kimin?

atiyenin inşallah canım ya şarkısının sözleri
İnşallah Canım Ya Sözü Sözleri
Atiyenin Şarkısı Yine Beni Özle Beni İnşallah Canım Ya Söz Müzik Kimin?

Atiye İnşallah Canım Ya Sözleri
Sabah uyanıp dönerken yatağında
Beni özle hiç sebepsiz
Öylesine bakarken ona buna beni özle
İşsiz, işsiz
Akşam eve giderken
Ya da yolda yürürken meteliksiz
Beni ne kadar sevemediğini
Hep hatırla yeteneksiz
Kalbin aşkta çok beceriksiz
Belki birgün buluşuruz
Yine beni özle beni
İnşallah canım ya
Başka biri unutturrur
Beni bekle tabi
İnşallah canım ya
Saçlarıma ay ışıgı vururken özle beni
Mutluluğu ararken herkes gibi bekle beni

İnşallah Canım Ya Şarkısı Hakkında Bilgi
İnşallah Canım Ya Şarkısını Kim Söylüyor: Atiye
İnşallah Canım Ya Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Murat Güneş
İnşallah Canım Ya Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Volga Tamöz. Joram De Bruyne
İnşallah Canım Ya Şarkısını Aranjörü Kim: Volga Tamöz. Joram De Bruyne
İnşallah Canım Ya Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Sony Musıc

Sanatçı Atiye Hakkında Kısa Bilgi
Atiyenin doğum tarihi: 22 Kasım 1988
Atiyenin doğum yeri: Bremen
Atiye isminin anlamı: İhsan, Lütuf, Bağışlama, Armağan, Gelecek, İstikbal.
Atiyenin Burcu: Akrep