04 Kasım 2016

Rukiye Murat Boz Uzun İnce Bir Yoldayım Düeti

o ses türkiye rukiye murat boz türkü uzun ince bir yoldayım
Uzun İnce Bir Yoldayım
Murat Boz Rukiye
4 Kasım 2016 Cuma O Ses Rukiye Edizel ve Murat Boz Düeti

Az önce süper bir düete şahit oldum. Çok beğendim. Aşık Veysel'in uzun ince bir yoldayım türküsüne Murat Boz yarışmacı Rukiye'ye eşlik edince ortaya mükemmel bir yorum çıktı. Ben ister istemez şöyle düşündüm ve yanımda olan kişilerede düşüncemi söyledim. Keşke Murat Boz ve O Ses Türkiye 4 kasım 2016 cuma bölümü yarışmacısı Rukiye ile birlikte yine aynı türküye yani Uzun İnce Bir Yoldayım türküsüne klip çekseler eminimki kral tv, powertürk gibi büyük kanallarda haftalarca hit alır ve liste başı olur tabi Rukiye Edizel bu türküyü söylerken aynı hissiyatı yaşar ve bu hissi yansıtırsa... Ama şu bir gerçekki bu sene çok güzel sesler var ve favorilerimde var. Fakat Rukiye Edizel hepsinin üzerinde yer alıyor bana göre... Çünkü gerçektende mükemmel bir tarzı var ve bana göre gerçek manadada tarz yorumu var.

Uzun İnce Bir Yoldayım Türkü Sözleri
Uzun İnce Bir Yoldayım
Gidiyorum Gündüz Gece
Bilmiyorum Ne Haldeyim
Gidiyorum Gündüz Gece
Dünyaya Geldiğim Anda
Yürüdüm Aynı Zamanda
İki Kapılı Bir Handa
Gidiyorum Gündüz Gece
Uykuda Dahi Yürüyom
Kalmaya Sebep Arıyom
Gidenleri Hep Görüyom
Gidiyorum Gündüz Gece
Kırk Dokuz Yıl Bu Yollarda
Ovada Dağda Çöllerde
Düşmüşüm Gurbet Ellerde
Gidiyorum Gündüz Gece
Düşünülürse Derince
Uzak Görünür Görünce
Bir Yol Dakka Miktarınca
Gidiyorum Gündüz Gece
Şaşar Veysel İş Bu Hale
Kah Ağlaya Kahi Güle
Yetişmek İçin Menzile
Gidiyorum Gündüz Gece

Uzun İnce Bir Yoldayım Türkü Bilgisi
Uzun İnce Bir Yoldayım Şarkısını Kim Söylüyor: Aşık Veysel
Uzun İnce Bir Yoldayım Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aşık Veysel
Uzun İnce Bir Yoldayım Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aşık Veysel
Uzun İnce Bir Yoldayım Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Uzun İnce Bir Yoldayım Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Aşık Veysel Kimdir Aşık Veysel Hakkında Kısa Bilgi
Aşık Veyselin Tam Adı: Veysel Şatıroğlu
Aşık Veyselin müzik tarzı: Türkü
Aşık Veyselin doğum tarihi: 25 Ekim 1894
Aşık Veyselin ölüm tarihi: 21 Mart 1973
Aşık Veyselin doğum yeri: Sivas - Şarkışla
Veysel isminin anlamı: Veysel isminin ası Üveys olup anlamıda Kurt'tur.
Veysel ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aşık Veyselin Burcu: Akrep