05 Kasım 2016

Murat Dalkılıç ın Söylediği Cahil Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Murat Dalkılıç Cahil Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Cahil Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Cahil Şarkısı Murat Dalkılıç ın Cahilim de Hala İçimde Çözülmedim Şarkısının Sözleri Kimin?

Murat Dalkılıç Cahil Sözleri
Gel gir yanıma ama her şeyi bırak
Aksi halde girme hiçbir satırıma
Sana yazacak şarkılar yok bu kalemde
Hatır bir yere kadar bende çok deşme işte
Cahilim de hala içimde çözülmedim
Onca seyir varken zaman bile çaresizken
Senin gözün yükseklerde ama
Benim üstümdeki ışıklar bile fazla
Han benim değil olsa yolcuyum burada
Gücüm de hep kalmaya yetmez
Baktın derman kalpte tahtı devralmışsa
Bana bir sözün geçmez
Han benim değil olsa yolcuyum burada
Gücüm de hep kalmaya yetmez
Baktın derman kalpte tahtı devralmışsa
Bana bir sözün geçmez
Cahilim de hala içimde çözülmedim
Onca seyir varken zaman bile çaresizken
Senin gözün yükseklerde ama
Benim üstümdeki ışıklar bile saçma
Han benim değil olsa yolcuyum burada
Gücüm de hep kalmaya yetmez
Baktın derman kalpte tahtı devralmışsa
Bana bir sözün geçmez
Han benim değil olsa yolcuyum burada
Gücüm de hep kalmaya yetmez
Baktın derman kalpte tahtı devralmışsa
Bana bir sözün geçmez

Cahil Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Epik
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Poll Production
Cahil Şarkısını Kim Söylüyor: Murat Dalkılıç
Cahil Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Murat Dalkılıç
Cahil Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Murat Dalkılıç
Cahil Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Tolga Kılıç
Cahil Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Murat Dalkılıç Kimdir Murat Dalkılıç Hakkında Kısa Bilgi
Murat Dalkılıçın müzik tarzı: Pop
Murat Dalkılıçın Tam adı: Sırrı Murat Dalkılıç
Murat Dalkılıçın doğum tarihi: 7 Ağustos 1983
Murat Dalkılıçın doğum yeri: İzmir
Murat Dalkılıç isminin anlamı: İstek, dilek, arzu, amaç
Murat ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Murat Dalkılıçın Burcu: Aslan