06 Kasım 2016

Mithat Can Özer in Söylediği Ateş Böceği Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Mithat Can Ateş Böceği Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Ateş Böceği Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Ateş Böceği Şarkısı Mithat Can Özer in Giden Gitti Yan Ateş Böceği Şarkısının Sözleri Kimin?

Mithat Can Özer Ateş Böceği Sözleri
Kalbimi kopardılar
Kimbilir kaç kez
Hiç hakkım yok şikayete
Bile bile lanet
Belkide acısından
Beslendim aşkın
Yoksa birgün bitmezmiydi
Bu edepsiz heves
Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyarmı güz beni
Geceleri gündüzleri
Aşk aşk diye çekmedimmi
Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyarmı güz beni
Geceleri gündüzleri
Aşk aşk diye çekmedimmi
Şimdi bana ya bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
şarkını söyle sazını çal
Şimdi bana ya bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
şarkını söyle sazını çal
İnsan kaç kere tutar
Yaşadıkça ateşi
Git gide farketmiyor
Yaranın üçü beşi
Ne Tövbe bilir gönül ne biter öfkesi
Uçar uçar düşer kalbe bir kuş sürüsü
Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyarmı güz beni
Geceleri gündüzleri
Aşk aşk diye çekmedimmi
Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyarmı güz beni
Geceleri gündüzleri
Aşk aşk diye çekmedimmi
Şimdi bana ya bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
Şarkını söyle sazını çal
Şimdi bana ya bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
Şarkını söyle sazını çal

Ateş Böceği Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Aşk Mevsimi
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Poll Production
Ateş Böceği Şarkısını Kim Söylüyor: Mithat Can Özer
Ateş Böceği Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sezen Aksu
Ateş Böceği Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Sezen Aksu
Ateş Böceği Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Mithat Can Özer
Ateş Böceği Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Mithat Can Özer

Sanatçı Mithat Can Özer Kimdir Mithat Can Özer Hakkında Kısa Bilgi
Ünlü Sanatçı Sezen Aksu nun oğludur.
Mithat Can Özerın müzik tarzı: Pop
Mithat Can Özerın doğum tarihi: 11 Kasım 1981
Mithat Can Özerın doğum yeri: İstanbul
Mithat isminin anlamı: Övülen,methedilen
Can İsminin Anlamı: Ruh, hayat, güç, kuvvet, hayatiyet, dirilik, gönül, yakın dost, çok sevilen arkadaş, kişi, fert, sevgili,tarikatlarda hitap şekli.
Mithat ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Can ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Mithat Can Özerın Burcu: Akrep