15 Kasım 2016

Murat Boz un Söylediği Siyah Gün Şarkısının Sözleri Kimin?

Murat Boz un Söylediği Siyah Gün Şarkısının Sözleri Kimin?
Siyah Gün Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Siyah Gün Şarkısı Murat Boz un Gitmedi Siyah Günden Beri Aklımdan Şarkısının Sözleri

Murat Boz Siyah Gün Sözleri
Bir gün daha geride kaldı
Sensiz sokaklarım
Gitmedi o siyah günden beri aklımdan
Sözlerin yabancı
Yalancı gözlerin bana bakarken orada ben yoktum
İnsan zayıf o an kabul etmek çok zordu gerçeği
Görmezden geldim kaçış yolu aradım durdum
Nafile göz göre göre elimden kayıp gittin
Her şeyim çaresizdim
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Öyle de böyle de ben yine seni seveceğim
Olsan da olmasan da yine sana güleceğim
Dertliyim kederliyim ama olsun
Ben yine bugünden son güne seni özleyeceğim

Siyah Gün Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Janti
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dmc
Siyah Gün Şarkısını Kim Söylüyor: Murat Boz
Siyah Gün Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Murat Boz
Siyah Gün Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Murat Boz
Siyah Gün Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Siyah Gün Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Murat Boz Kimdir Murat Boz Hakkında Kısa Bilgi
Murat Boz'un doğum tarihi: 7 Mart 1980
Murat Boz'un doğum yeri: Zonguldak Ereğli
Murat Boz aslen nereli: Zonguldak Karadeniz Ereğli
Murat isminin anlamı: İstek, dilek, arzu, amaç
Murat ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Murat Boz'un burcu: Balık