15 Kasım 2016

Murat Boz un Söylediği Bir Dünya Şarkısının Sözleri Kimin?

Murat Boz un Söylediği Bir Dünya Şarkısının Sözleri Kimin?
Bir Dünya Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Bir Dünya Şarkısı Murat Boz un Belki Bi Dünya Kırgınım Sana Şarkısının Sözleri

Murat Boz Bi Dünya Sözleri
Yok bizden hiçbir şey olmaz
Demedik mi diyemedik mi
Ne oldu en son şimdi
Birbirimizi eledik mi
Elemedik mi
Hem inandım hem
Bulandım
Yalanlarından ben utandım
Nasıl değişebileceğini
Sandım
Yolun düşerse bile uğrama
Belki bi dünya kırgınım sana
Sen beni bıraktın ya
Ağlamayı da bırak ağlama

Bir Dünya Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Janti
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dmc
Bir Dünya Şarkısını Kim Söylüyor: Murat Boz
Bir Dünya Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Soner Sarıkabadayı
Bir Dünya Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Soner Sarıkabadayı
Bir Dünya Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Bir Dünya Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Murat Boz Kimdir Murat Boz Hakkında Kısa Bilgi
Murat Boz'un doğum tarihi: 7 Mart 1980
Murat Boz'un doğum yeri: Zonguldak Ereğli
Murat Boz aslen nereli: Zonguldak Karadeniz Ereğli
Murat isminin anlamı: İstek, dilek, arzu, amaç
Murat ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Murat Boz'un burcu: Balık