10 Kasım 2016

Hande Ünsal ın Söylediği İki Çift Laf Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Hande Ünsal ın Söylediği İki Çift Laf Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
İki Çift Laf Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
İki Çift Laf Şarkısı Hande Ünsal ın Sana İki Çift Lafım Var Şarkısının Sözleri Kimin?

Hande Ünsal İki Çift Laf Sözleri
Yakışmadı bu ayrılık
Diyor baksana herkes
Acil durum öyle vahim ki
Çıkılmaz işin içinden
Karalarda bağlanmaz ki öyle
Her şey karşılıklı değil mi
Yaklaşsana
Sana iki çift lafım var
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Dök eteğinde ne varsa
Ben bitirdim diyormuşsun ya
Orada burada
Pes edeceksin nasıl olsa
Bırak yanalım zaten ortaksın bu günaha
Dök eteğinde ne varsa
Ben bitirdim diyormuşsun ya
Orada burada
Pes edeceksin nasıl olsa
Bırak yanalım zaten ortaksın bu günaha
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Yakışmadı bu ayrılık
Diyor baksana herkes
Acil durum öyle vahim ki
Çıkılmaz işin içinden
Karalarda bağlanmaz ki öyle
Her şey karşılıklı değil mi
Yaklaşsana
Sana iki çift lafım var
Dök eteğinde ne varsa
Ben bitirdim diyormuşsun ya
Orada burada
Pes edeceksin nasıl olsa
Bırak yanalım zaten ortaksın bu günaha
Dök eteğinde ne varsa
Ben bitirdim diyormuşsun ya
Orada burada
Pes edeceksin nasıl olsa
Bırak yanalım zaten ortaksın bu günaha
Dök eteğinde ne varsa
Ben bitirdim diyormuşsun ya
Orada burada
Pes edeceksin nasıl olsa
Bırak yanalım zaten ortaksın bu günaha
Dök eteğinde ne varsa
Ben bitirdim diyormuşsun ya
Orada burada
Pes edeceksin nasıl olsa
Bırak yanalım zaten ortaksın bu günaha

İki Çift Laf Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: İki Çift Laf
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dmc
İki Çift Laf Şarkısını Kim Söylüyor: Hande Ünsal
İki Çift Laf Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:Hande Ünsal
İki Çift Laf Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Hande Ünsal
İki Çift Laf Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Serkan Balkan
İki Çift Laf Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:  Hasan Kuyucu

Sanatçı Hande Ünsal Kimdir Hande Ünsal Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Hande Ünsal ın Doğum tarihi: 1991
Hande Ünsal ın doğum yeri: ?
Hande isminin anlamı: Gülüş, gülme, açılış, açılma.
Hande ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Hande Ünsal ın burcu: ?