10 Kasım 2016

Berkay ın Söylediği Aşktan Fazla Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Berkay ın Söylediği Aşktan Fazla Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Aşktan Fazla Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aşktan Fazla Şarkısı Berkay ın Bana Yaşattığın Acılar Aşktan Fazla Şarkısının Sözleri Kimin?

Berkay Aşktan Fazla Sözleri
Zor zamanımda
Ümidimi yitirmedim
Sen dışını süslerken
Ben kalbimi temizledim
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
sozmuzikkiminblogspot.com.tr
Yanlış yolda yürünmezmiş asla
Direndim tükettim uğrunda ne varsa
Bomboş hayaller kurmam ben asla
Bana yaşattığın acılar aşktan fazla
Yanlış yolda yürünmezmiş asla
Direndim tükettim uğrunda ne varsa
Bomboş hayaller kurmam ben asla
Bana yaşattığın acılar aşktan fazla
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Yanlış yolda yürünmezmiş asla
Direndim tükettim uğrunda ne varsa
Bomboş hayaller kurmam ben asla
Bana yaşattığın acılar aşktan fazla
Yanlış yolda yürünmezmiş asla
Direndim tükettim uğrunda ne varsa
Bomboş hayaller kurmam ben asla
Bana yaşattığın acılar aşktan fazla
Yanlış yolda yürünmezmiş asla
Direndim tükettim uğrunda ne varsa
Bomboş hayaller kurmam ben asla
Bana yaşattığın acılar aşktan fazla

Aşktan Fazla Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Benim Hikayem
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Avrupa Müzik
Aşktan Fazla Şarkısını Kim Söylüyor: Berkay
Aşktan Fazla Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Berkay Şahin ve Çağrı Telkıvıran
Aşktan Fazla Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Berkay Şahin ve Çağrı Telkıvıran
Aşktan Fazla Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Çağrı Telkıvıran
Aşktan Fazla Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Berkay Kimdir Berkay Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Berkay isminin anlamı: Sağlam, Kuvvetli, Katı, Sert, Şiddetli, Hızlı, Arı, Orman, Şimşek, Yaprak.
Berkay Doğum tarihi: 29 Aralık 1981
Berkay'ın doğum yeri: Ankara
Berkay ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Berkay'ın burcu: Oğlak