07 Eylül 2016

Yusuf Güneyin Söylediği Hazin Şarkısının Sözleri Kimin?

Yusuf Güney Hazin Şarkısının Sözleri Kime ait sözlerini kim yazdı
Hazin
Sözü Sözleri Kime Ait?
Yusuf Güneyin Şarkısı Hazin Bir Öykü Olur Ta Kendisi Söz Müzik Kimin?

Yusuf Güney Hazin Sözleri
Hazin Bir Öykü Olur Ta Kendisi
Zamanın En Deli Efendisi
Nerden Bakarsan Ahkam Kesiyor Süründürüyor
Rica Minnet Bu Aşk ilerliyor
Yolu Kayıp Yorulmuş Tökezliyor
Yapma Aşk Etme Aşk
Dinlemiyor Laf Anlamıyor
Denedim Seninle Olmayı
Denedim Sensiz De Olmayı
Denedim Delirdim Nedenini Bilmeden
Özledim Yardım Et Bana Sen Allah’ım
Dayanacak Kadarına Dayandım
Ertesi Yarından Usandım
Bir Hayırsızına Aldandım
Güzelliğine Yandım Ben
Gülüşlerine Kandım Ben
Sevipte Sevilmedik
Derken Bu Aşk Bitti Çok Erken

Hazin Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Kaptan
Albüm Yılı: 2016
Hazin Şarkısını Kim Söylüyor: Yusuf Güney
Hazin Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Yusuf Güney
Hazin Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Yusuf Güney
Hazin Şarkısını Aranjesi Kimin:
Hazin Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Emre Müzik

Sanatçı Yusuf Güney Kimdir Yusuf Güney Hakkında Kısa Bilgi
Yusuf Güneyin Tarzı: Pop
Yusuf Güneyin doğum tarihi: 5 Haziran 1984
Yusuf Güneyin doğum yeri: Trabzon
Serdar isminin anlamı: İnleyen ah eden, inilti, eklenecek ilave edilecek, Hz. Yakup peygamberin oğlu olan peygamber.
Serdar ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
Yusuf Güneyin Burcu: İkizler