27 Eylül 2016

Sevemem Artık Deniz Sekinin Söylediği Sevemem Artık Şarkısının Sözleri Kimin?

beni hiç eden sensiz hayatı sevmek istesemde sevemem artık sözleri kime ait sevemem artık sözlerini kim yazdı
Sevemem Artık
Sözü Sözleri Kime Ait?
Deniz Sekinin Şarkısı Sevmek İstesemde Sevemem Artık Söz Müzik Kimin?

Deniz Seki Sevemem Artık Sözleri
Sana bağlandım, yollara düştüm
Gitme, seninle gelemem artık
Sana bağlandım, yollara düştüm
Gitme, seninle gelemem artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık
Acısı tarifsiz hallere düştüm
Senden başkasının olamam artık
Acısı tarifsiz hallere düştüm
Senden başkasının olamam artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık
Aşkınla beni bin parçaya böldün
Daha bundan küçük olamam artık
Aşkınla beni bin parçaya böldün
Daha bundan küçük olamam artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık
Sevemem artık

Sevemem Artık Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: İz
Albüm Yılı: 2014
Sevemem Artık Şarkısını Kim Söylüyor: Deniz Seki
Sevemem Artık Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Zeki Uluruh
Sevemem Artık Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Ömür Göksel
Sevemem Artık Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Sevemem Artık Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Seyhan Müzik

Sanatçı Deniz Seki Kimdir Deniz Seki Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Deniz Sekinin doğum tarihi: 1 Temmuz 1970
Deniz Sekinin doğum yeri: İstanbul
Deniz isminin anlamı: Tuzlu büSevemem Artık su kütlesi, çok, bol.
Deniz ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Deniz Sekinin Burcu: Yengeç