27 Eylül 2016

Değerindesin Deniz Sekinin Söylediği Değerindesin Şarkısının Sözleri Kimin?

üzülme çünkü değerindesin sözleri kime ait değerindesin sözlerini kim yazdı
Değerindesin
Sözü Sözleri Kime Ait?
Deniz Sekinin Şarkısı Üzülme Üzülme Çünkü Değerindesin Söz Müzik Kimin?

Deniz Seki Değerindesin Sözleri
Bazen anlatacak şey bulamazsın ki
Bazen de kendi kendine kızar durursun
Elinden hiçbir şey gelmez olur
Ne doğru ne yanlış o zaman görürsün
Elinden hiçbir şey gelmez olur
Araya araya buldum sanırım
Kısacık bir ömrün hikayesi
Topla çıkar, böl hep aynı sayısı
Kalbin iyiyse cennet burası
Tanrı isterse gelir gerisi
Kalbin iyiyse cennet burası
Tanrı isterse gelir gerisi
Üzülme üzülme
Çünkü değerindesin
Şu anda hikayenin tam orta yerindesin
Üzülme üzülme
Çünkü değerindesin
Şu anda hikayenin tam orta yerindesin
Nerde, nerde canımın yarısı?
Dermanı ağır ben ödedim
Hefesin kıyısı
Nerde, nerde canımın yarısı?
Dermanı ağır ben ödedim
Nefesim kıyısı
Üzülme üzülme
Çünkü değerindesin
Üzülme üzülme
Çünkü değerindesin
Bazen anlatacak şey bulamazsın ki
Bazen de kendi kendine kızar durursun
Elinden hiçbir şey gelmez olur
Ne doğru ne yanlış o zaman görürsün
Elinden hiçbir şey gelmez olur
Araya araya buldum sanırım
Kısacık bir ömrün hikayesi
Topla çıkar, böl hep aynı sayısı
Kalbin iyiyse cennet burası
Tanrı isterse gelir gerisi
Kalbin iyiyse cennet burası
Tanrı isterse gelir gerisi
Üzülme üzülme
Çünkü değerindesin
Şu anda hikayenin tam orta yerindesin
Üzülme üzülme
Çünkü değerindesin
Şu anda hikayenin tam orta yerindesin
Nerde, nerde canımın yarısı?
Dermanı ağır ben ödedim
Hefesin kıyısı
Nerde, nerde canımın yarısı?
Dermanı ağır ben ödedim
Nefesim kıyısı
Üzülme üzülme
Çünkü değerindesin
Üzülme üzülme
Çünkü değerindesin

Değerindesin Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: İz
Albüm Yılı: 2014
Değerindesin Şarkısını Kim Söylüyor: Deniz Seki
Değerindesin Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Deniz Seki
Değerindesin Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Deniz Seki
Değerindesin Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Değerindesin Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Seyhan Müzik

Sanatçı Deniz Seki Kimdir Deniz Seki Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Deniz Sekinin doğum tarihi: 1 Temmuz 1970
Deniz Sekinin doğum yeri: İstanbul
Deniz isminin anlamı: Tuzlu büDeğerindesin su kütlesi, çok, bol.
Deniz ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Deniz Sekinin Burcu: Yengeç