02 Ağustos 2016

Sezen Aksunun Söylediği Unuttunmu Beni Sözleri Kimin?

sezen aksu unuttunmu beni söz müzik kimin
Unuttunmu Beni Sözü Sözleri
Sezen Aksunun Unuttunmu Beni Her Şeyimi Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Sezen Aksu Unuttunmu Beni Sözleri
Unuttun mu beni, her şeyimi
Sildin mi bütün izlerimi
Hiç düşmedin mi aklına
Hiç çalmadı mı o şarkı?
O sahil, o ev, o ada
O kırlangıç da küs mü bana
Hiç düşmedim mi aklına
Hiç çalmadı mı o şarkı?
O sahil, o ev, o ada
O kırlangıç da küs mü bana
Sanırdım ki aşklar ancak filmlerde böyle
Ben hâlâ dolaşıyorum avare
Hani görsen, enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı, ne çare
Unutamadım, gitti!
Ey aşk neredesin şimdi
Sen de mi terk ettin beni
Ne hata ettiysem, affet
Büyüklük sende kalsın, e mi
Ben hâlâ dolaşıyorum avare
Hani görsen, enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı, ne çare
Unutamadım, gitti!
Unuttun mu beni, her şeyimi
Sildin mi bütün izlerimi

Unuttunmu Beni Şarkısı Hakkında Bilgi
Unuttunmu Beni Şarkısını Kim Söylüyor: Sezen Aksu
Unuttunmu Beni Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sezen Aksu
Unuttunmu Beni Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Sezen Aksu
Unuttunmu Beni Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Alper Erinç
Unuttunmu Beni Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Umur Turagay
Müzik Şirketi: Sn

Sanatçı Sezen Aksu Kimdir Sezen Aksu Hakkında Kısa Bilgi
Sezen Aksunun Tam Adı: Fatma Sezen Yıldırım
Sezen Aksunun doğum tarihi: 13 Temmuz 1954
Sezen Aksunun doğum yeri: Denizli Sarayköy
Sezen isminin anlamı: Duyan, hisseden, anlayan, sezgili.
Sezen ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır 
Sezen Aksunun Burcu: Yengeç