02 Ağustos 2016

Sezen Aksunun Söylediği Tutsak Sözleri Kimin?

sezen aksu tutsak söz müzik kimin
Tutsak Sözü Sözleri
Sezen Aksunun Ben Sana Tutsak Sen Bana Yasak Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Sezen Aksu Tutsak Sözleri
İhaneti sende gördüm
Sende şiddeti gördüm, aşkı gördüm
Yanarak içinden geçtim aşkın
Kor olmadan küle döndüm

Dokun bana, bana dokun ne olur
Hasretinden öldüm
Kopar zincirleri yeniden gel
Durmadan gel, hep gel

Ben sana tutsak, sen bana yasak
Gel günahlarla, korkularla gel
Ben savunmasız, çırılçıplak
Sen hesaplarla, sorgularla gel

Geçiyor günler, çok üzgünüm
Geçiyor akşamlar sessiz
Geceyi yırtar yalnızlığım
Güneşi yakarım sensiz

Tutsak Şarkısı Hakkında Bilgi
Tutsak Şarkısını Kim Söylüyor: Sezen Aksu
Tutsak Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Onat Kutlar, Ece Aksoy, Ersin Salman ve Sezen Aksu
Tutsak Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Onno Tunç
Tutsak Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Onno Tunç
Tutsak Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi:

Sanatçı Sezen Aksu Kimdir Sezen Aksu Hakkında Kısa Bilgi
Sezen Aksunun Tam Adı: Fatma Sezen Yıldırım
Sezen Aksunun doğum tarihi: 13 Temmuz 1954
Sezen Aksunun doğum yeri: Denizli Sarayköy
Sezen isminin anlamı: Duyan, hisseden, anlayan, sezgili.
Sezen ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır 
Sezen Aksunun Burcu: Yengeç