31 Ağustos 2016

Serdar Ortaçın Söylediği Abi Şarkısının Sözleri Kimin?

bu saatten sonra abi benim olan gitmez benden sözleri kime ait kim yazdı
Abi
Sözü Sözleri Kime Ait?
Serdar Ortaçın Şarkısı Bu Saatten Sonra Abi Söz Müzik Kimin?

Serdar Ortaç Abi Sözleri
Denesin bakalım, beni zorlamayı.
Denesin bakalım.
Nasıl vazgeçecek, bu masal periden.
Perişan yüreğim.
Denesin bakalım, oyun oynamayı.
Denesin bakalım.
Kim hesap verecek, acıyan yüreğe.
Görelim bakalım.
Aşk bir anda bitmez bende.
Çok direndim ıssızlarda.
Vazgeç artık, vazgeç sen de.
Bak, şu gönlüm isyanlarda.
Hiç tadım yok, aklım yollarda.
Aşk buyurmuş gelmiş yani.
İki günlük dünya fani.
Bu saatten sonra abi.
Benim olan, gitmez benden.

Abi Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Gıybet
Albüm Yılı: 2016
Abi Şarkısını Kim Söylüyor: Serdar Ortaç
Abi Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:Serdar Ortaç ve Ayla Çelik
Abi Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Serdar Ortaç ve Emrah İş ve Nurettin Çolak
Abi Şarkısını Aranjesi Kimin: Suat Aydoğan
Abi Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Emre Müzik

Sanatçı Serdar Ortaç Kimdir Serdar Ortaç Hakkında Kısa Bilgi
Serdar Ortaç'ın Tarzı: Pop - Elektronik
Serdar Ortaç'ın doğum tarihi: 16 Şubat 1970
Serdar Ortaç'ın doğum yeri: İstanbul
Serdar isminin anlamı: Kumandan, komutan, başkumandan, başbuğ, Osmanlı'da serdarı ekrem ünvanı.
Serdar ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Serdar Ortaç'ın Burcu: Kova