28 Ağustos 2016

Serdar Ortaç ve Suat Aydoğan Düeti Kalleş Şarkısının Sözleri Kimin?

sevmez olaydım kalleş sözleri kime ait kalleş sözlerini kim yazdı
Kalleş
Sözü Sözleri Kime Ait?
Serdar Ortaç ve Suat Aydoğan Düet Şarkısı Seni Sevdim Sevmez Olaydım Kalleş Söz Müzik Kimin?

Serdar Ortaç ve Suat Aydoğan Kalleş Sözleri
Seni sevdim, ayrıldık.
Senden hiç haber yok.
Ne güzeldi, ne özeldi.
Sen olmadan, hiç tadı yok.
Kendime inanamadım, sana lafım yok.
Acı çekmek, kendimin seçimi.
Kimselere anlatamadım yürek acımı.
Asıl amacım, kalbine kazıman benim adımı.
Sevmek elbet de güzel ama seni sevmem yanlıştı.
Unutma ki yıllar geçti, o eski ben değilim.
Bu sevgiden ne isteğin var?
Adın kalleş, için bahar.
Seni sevdim, sevmez olaydım.
Kalleş, kalleş.

Kalleş Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Gıybet
Albüm Yılı: 2016
Kalleş Şarkısını Kim Söylüyor: Serdar Ortaç ve Suat Aydoğan
Kalleş Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Serdar Ortaç
Kalleş Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Suat Aydoğan
Kalleş Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Suat Aydoğan
Kalleş Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Emre Müzik

Sanatçı Serdar Ortaç Kimdir Serdar Ortaç Hakkında Kısa Bilgi
Serdar Ortaç'ın Tarzı: Pop - Elektronik
Serdar Ortaç'ın doğum tarihi: 16 Şubat 1970
Serdar Ortaç'ın doğum yeri: İstanbul
Serdar isminin anlamı: Kumandan, komutan, başkumandan, başbuğ, Osmanlı'da serdarı ekrem ünvanı.
Serdar ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Serdar Ortaç'ın Burcu: Kova