19 Ağustos 2016

Anjelika Akbar ve Hakan Aysev Düeti Aşkına Aşık Şarkısının Sözleri Kimin?

aşkına aşık biçareyim ben sözleri kime ait kim yazdı
Aşkına Aşık
Sözü Sözleri Kime Ait?
Anjelika Akbar ve Hakan Aysev Düet Şarkısı Aşkına Aşık Biçareyim Ben Söz Müzik Kimin?

Anjelika Akbar ve Hakan Aysev Aşkına Aşık Sözleri
Aşkına aşık, biçareyim ben
Mecnuna döndüm, divaneyim ben
Ateşe atlayan, pervaneyim ben
Alemlerin incisi bir taneyim ben
Kendimi bilmem, avareyim ben
Senin yoluna, amadeyim ben
Gökyüzünde uçarım, denizlerde koşarım
Alemlerin incisi, dürdaneyim ben
Kimine saklı, kimine ayaneyim
Aşkınla dolu, viraneyim ben
Bütün çağlarda, zamaneyim ben
Yalnız aşk olan, yeganeyim ben

Aşkına Aşık Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Mutlu Aşk Şarkıları
Albüm Yılı: 2016
Aşkına Aşık Şarkısını Kim Söylüyor: Anjelika Akbar ve Hakan Aysev
Aşkına Aşık Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Rengin Sakaoğlu
Aşkına Aşık Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Anjelika Akbar
Aşkına Aşık Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Aşkına Aşık Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Anjelika Akbar Kimdir Anjelika Akbar Hakkında Kısa Bilgi
Anjelika Akbarın Tam Adı: Anjelika Rosenbaum
Tarzı: Klasik
Anjelika Akbarın doğum tarihi: 1969
Anjelika Akbarın doğum yeri: Kazakistan
Anjelika İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Anjelika Akbarın Burcu: ?

Sanatçı Hakan Aysev Kimdir Hakan Aysev Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Opera
Hakan Aysevin doğum tarihi: 1968
Hakan Aysevin doğum yeri: Ankara
Hakan isminin anlamı: Türk, Moğollarda hükümdar ünvanı, Osmanlıda padişahlara verilen ünvan.
Hakan İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Hakan Aysevin Burcu: ?