20 Ağustos 2016

Ferman Toprakın Söylediği Gözüm Şarkısının Sözleri Kimin?

hasretinle yanacağım ben gözüm sözleri kime ait kim yazdı
Gözüm
Sözü Sözleri Kime Ait?
Ferman Toprak'ın Şarkısı Ele Gönül Bağladınmı Gözüm Söz Müzik Kimin?

Ferman Toprak Gözüm Sözleri
Seninle sensiz olacağım ben
Sesinle sessiz kalacağım ben
Hep böyle yalnız olacağım ben
Dayanamam dayanamam yok dayanamam
Duygularım senle dolu
Tüm yollarım sana doğru
Hasretinle yanacağım ben
Gözüm
Ele gönül bağladın mı gözüm
Onun için ağladın mı gözüm
Ben bunları çok yaşadım gözüm
Beni bir kez anladın mı

Gözüm Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Çekip Gitmeyecektin Gözüm
Albüm Yılı: 2016
Gözüm Şarkısını Kim Söylüyor: Ferman Toprak
Gözüm Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: İlhan Gül
Gözüm Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: İlhan Gül
Gözüm Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Sedat Sakarya
Gözüm Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Erkan Nas
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Ferman Toprak Kimdir Ferman Toprak Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Türkü - Arabesk
Ferman Toprak'ın doğum tarihi: 30 Ocak 1975
Ferman Toprak'ın doğum yeri: Adana
Ferman  isminin anlamı:Emir, buyruk,tebliğ, tanrı buyruğu, hükümdar padişah tuğrasını taşıyan yazılı emir.
Ferman ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Ferman Toprak'ın Burcu: Kova