10 Temmuz 2016

Ümit Besenin Söylediği Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi Şarkısının Sözleri Kimin?

ümit besen pamela seni unutmaya ömrüm yetermi söz müzik kimin
Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi Sözü Sözleri
Ümit Besen ve Pamela Şarkısı Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi Dön Desem Dünya Tersine Dönermi Söz Müzik Kimin?

Ümit Besen Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi Sözleri
Daha dün yanımda kollarımdaydın
Boynuma sarılıp öper koklardın
Seviyorum derken hep özlüyorken
Şimdi neden bana yabancısın sen
Seni unutmaya ömrüm yeter mi
Dön desem tersine dünya döner mi
Gururum aşkıma öyle düşman ki
Geri dön beni sev, dön diyemem ki
Benim kaderimde ayrılıklar var
Kime bağlandıysam ayrıldı yollar
Sevmedim kimseyi ben hiç bu kadar
Benden ayrılmaya yeminin mi var
Seni unutmaya ömrüm yeter mi
Dön desem tersine dünya döner mi
Gururum aşkıma öyle düşman ki
Geri dön beni sev, dön diyemem ki

Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi Şarkısı Hakkında Bilgi
Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi Şarkısını Kim Söylüyor: Ümit Besen
Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Ümit Besen
Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Ümit Besen
Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi Şarkısını Aranjörü Kim:
Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dmc

Sanatçı Ümit Besen Kimdir Ümit Besen Hakkında Kısa Bilgi
Ümit Besenin doğum tarihi: 14 Ekim 1956
Ümit Besenin doğum yeri: Osmaniye
Ümit isminin anlamı: Umut, ummaktan doğan güven duygusu
Ümit ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Ümit Besenin Burcu: Terazi

Sanatçı Pamela Kimdir Pamela Hakkında Kısa Bilgi
Babası İngiliz, annesi Türk'tür. Ankara Atatürk Anadolu Lisesi mezunudur.
Pamelanın doğum tarihi: 23 Şubat 1973
Pamelanın doğum yeri: Almanya Heidelberg
Pamelanın Burcu: Balık