10 Temmuz 2016

Eypionun Söylediği Günah Benim Şarkısının Sözleri Kimin?

eypio burakkıng günah benim söz müzik kimin beste kimin
Günah Benim Sözü Sözleri
Eypio ve Burak King'in Şarkısı Günah Benim Suç Benim Kurdum Bırak Bu Düş Benim Söz Müzik Kimin?

Eypio Burak King Günah Benim Sözleri
Günah benim suç benim
Kurdum bırak bu düş benim
Bu kendime verdiğim rüşvetim
Dokunma elimde bi düşlerim var

Yazarım derdimi kendime
Kaderin benle bu derdi ne
Fakir yar olmuyo zengine
Diyo davul bile dengi dengine
Bak kalbimde cengime
Yine kalmışım kendi kendime
Sensin çare derdime
Verdim ömrümü vergine

Yine kalmışım gece bir başına
Bir başına girdim yılbaşına
Dönmüşüm baktım en başına
Sarıldım bazen de yanlışıma

Yazarım derdimi kendime
Kaderin benle bu derdi ne
Fakir yar olmuyo zengine
Diyo davul bile dengi dengine
Bak kalbimde cengime
Yine kalmışım kendi kendime
Sensin çare derdime
Verdim ömrümü vergine

Hep azap mı faça kolunda
Söyle yar kasap mı hep hesap mı
Yapılan akılda yat mı kat mı
Club mü pub mı bu bi iltifat mı
Gönlüm kaçak yanında inzibat mı
Uzaktayım kopan da irtibattı
Kalbindeki söyle kir mi pas mı
Bana yazdıran bu gece kick mi bass mı
Kumar bi aşk mı devam mı pas mı
Garip bi yas mı o afgan mı fas mı
Yanlış mı rast mı hep de cana kast mı
Aşk deniz gören evdeki teras mı

Yine kalmışım gece bir başına
Bir başına girdim yılbaşına
Dönmüşüm baktım en başına
Sarıldım bazen de yanlışıma

Yazarım derdimi kendime
Kaderin benle bu derdi ne
Fakir yar olmuyo zengine
Diyo davul bile dengi dengine
Bak kalbimde cengime
Yine kalmışım kendi kendime
Sensin çare derdime
Verdim ömrümü vergine
Günah benim suç benim
Kurdum bırak bu düş benim
Bu kendime verdiğim rüşvetim
Dokunma elimde bi düşlerim var

Günah Benim Şarkısı Hakkında Bilgi
Günah Benim Şarkısını Kim Söylüyor: Eypio ve Burak king
Günah Benim Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Eypio ve Burak king
Günah Benim Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Pnzr Beats
Günah Benim Şarkısını Düzenleme Kimin: Eypio ve Burak king
Günah Benim Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Görkem Tekdal
Müzik Şirketi: 3 Adım Müzik

Sanatçı Eypio Kimdir Eypio Hakkında Kısa Bilgi
Eypionun Tam Adı Gerçek Adı: Abdurrahim Akça
Eypionun doğum tarihi: 2 Şubat 1983
Eypionun doğum yeri: Konya
Eypio isminin anlamı: Abdurrahim Akça'nın mahlas olarak kullandığı isimdir.
Abdurrahim isminin anlamı: Merhametli esirgeyen ve koruyan Allah'ın kulu.
Eypionun Burcu: Kova

Sanatçı Burak King Kimdir Burak King Hakkında Kısa Bilgi
Burak Kingin doğum tarihi: 1990
Burak Kingin doğum yeri: İstanbul
Burak isminin anlamı: Hadislerde adı geçen Peygamberimiz Hz. Muhammed'in Miraca çıkarken bindiği at.
Burak Kingin Burcu:?