24 Temmuz 2016

Oğuzhan Koçun Söylediği Bu Yol Uzar Şarkısının Sözleri Kimin?

3 adam oğuzhan koçun bu yol uzar şarkısının sözleri
Bu Yol Uzar Sözü Sözleri
Oğuzhan Koçun Şarkısı Sen Kemiksen Ben Köpeğim Yok Bu Yol Uzar Söz Müzik Kimin?

Oğuzhan Koç Bu Yol Uzar Sözleri
Nedir onu hasta gibi kafama takan
Yıllar oldu anlayamadım
Gelip otursa yanıma kalmaz hiç tasam
Çok istedim bağlayamadım

Dedikodu sevmem ama bu kaçıncı adam
Seni yüzüstü bırakan
Eni konu anlatsam da bir rahatlasam içimi
Ben yine de hasretle özlemle yine bekledim ve izledim seni üzenleri

Yaranı sarma ben öpeyim
Sen kemiksen ben köpeğim
Yok bu yol uzar

Beni bu hale koyan feleğin
Kaderin oyununu seveyim
Zor bu kor yakar

Bu Yol Uzar Şarkısı Hakkında Bilgi
Bu Yol Uzar Şarkısını Kim Söylüyor: Oğuzhan Koç
Bu Yol Uzar Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Oğuzhan Koç
Bu Yol Uzar Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Oğuzhan Koç
Bu Yol Uzar Şarkısını Düzenlemesi Kimin: ?
Bu Yol Uzar Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Bedran Güzel
Müzik Şirketi: Esen

Sanatçı Oğuzhan Koç Kimdir Oğuzhan Koç Hakkında Kısa Bilgi
Oğuzhan Koçun doğum tarihi: 13 Mayıs 1985
Oğuzhan Koçun doğum yeri: Erzincan Refahiye
Oğuzhan Koç isminin anlamı: Güçlü kuvvetli hükümdar, yiğit han, hakan, Oğuz boylarının efsanevi kahramanı.
Oğuzhan ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Oğuzhan Koçun Burcu: Boğa