24 Temmuz 2016

Emre Aydının Söylediği Ölünmüyor Şarkısının Sözleri Kimin?

emre aydın ölünmüyorda sözleri müziği kimin
Ölünmüyor Sözü Sözleri
Emre Aydının Şarkısı Ölünmüyor Yokluğunda Söz Müzik Kimin?

Emre Aydın Ölünmüyor Sözleri
Ne yaptın bana sen
Çünkü ben duvarlara döndüm
Ne aldın benden sen
Çünkü ben duvarlara döndüm
Ah dağıldım tabi ben de bin parçaya
Hem kırıldım, hem kırdım
Ah üzüldüm tabi ben de kolay değil
Hem kırıldım,hem kızdım
Yana yana ah kül de oldum
Bile bile düştüm vuruldum.
Paramparça oldum ama
Ölünmüyor yokluğunda.
Ölünmüyor bak yokluğunda ama
Gülünmüyor da
İster unut, ister unutma
Tuzla buz kalbim görünmüyor da
İster unut, ister unutma
Dipteyim ben daha da düşülmüyor da

Ölünmüyor Şarkısı Hakkında Bilgi
Ölünmüyor Şarkısını Kim Söylüyor: Emre Aydın
Ölünmüyor Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Emre Aydın
Ölünmüyor Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Emre Aydın
Ölünmüyor Şarkısını Aranjörü Kimin: Çağatay Şen
Ölünmüyor Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Emre Aydın
Müzik Şirketi: Dmc

Sanatçı Emre Aydın Kimdir Emre Aydın Hakkında Kısa Bilgi
Emre Aydının doğum tarihi: 2 Şubat 1981
Emre Aydının doğum yeri: Isparta
Emre Aydın isminin anlamı: Tutkun, aşık, halk şairi, kardeş, arkadaş.
Emre ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Emre Aydının Burcu: Kova