30 Temmuz 2016

Aydilgenin Söylediği Gel Sarıl Bana Şarkısının Sözleri Kimin?

aydilge gel sarıl bana sözü sözleri
Gel Sarıl Bana Sözü Sözleri
Aydilgenin Şarkısı Üşüyor Yalnızlığım Gel Sarıl Bana Söz Müzik Kimin?

Aydilge Gel Sarıl Bana Sözleri
Hiç kıyamam dediklerin kıyıyor mu hep sana?
Kırılan hayallerin batıyor mu ruhuna?
Anılar hepsi yalan
Anılar hep dört duvar
Geceler hepsi duman
Geceler hep dört duvar
Anılar hepsi yalan
Anılar hep dört duvar
Geceler hepsi duman
Geceler, dört duvar
Canına yetti ama
Kanıyor durmaz yara
Üşüyor yalnızlığın
Gel sarıl bana
Seni ne yere ne de göğe koyamam canım diyen
Bir vedaya sığdırıp gidiyor mu kalbinden?
Anılar hepsi yalan
Anılar hep dört duvar
Geceler hepsi duman
Geceler, dört duvar
Canına yetti ama
Kanıyor durmaz yara
Üşüyor yalnızlığın
Gel sarıl bana
Anılar hepsi yalan
Anılar hep dört duvar
Geceler hepsi duman
Geceler hep dört duvar
Anılar hepsi yalan
Anılar hep dört duvar
Geceler hepsi duman
Geceler, dört duvar

Gel Sarıl Bana Şarkısı Hakkında Bilgi
Tekli Albüm Adı: Gel Sarıl Bana
Tekli Albüm Tarihi: 2016
Gel Sarıl Bana Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Gel Sarıl Bana Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aydilge
Gel Sarıl Bana Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aydilge ve Volkan Sarubaş
Gel Sarıl Bana Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Alen Konakoğlu
Gel Sarıl Bana Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Gökhan Palas
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır 
Aydilgenin Burcu: Yengeç