31 Temmuz 2016

Bertuğ Cemilin Söylediği Issız Şarkısının Sözleri Kimin?

Bertuğ Cemil yalnızlık uçsuz bucaksız ıssız biliyorum ıssız yürüyorum Şarkısının Sözleri Kimin?
Issız Sözü Sözleri
Bertuğ Cemilin Şarkısı Dünya Dahada Issız Şimdi Söz Müzik Kimin?

Bertuğ Cemil Issız Sözleri
Yüzüyorum,
Sensizliğin suyunda
Hüznün ateşinden savruk,
Kavruk yüzüyorum
Yürüyorum
Siyah beyaz yollarını hasretin
Hiçbiri varmıyor sana,
Yürüyorum...
Dünya daha da ıssız şimdi...
Devam etmek imkansız,
Bin parça kalbim
Dağılmış bin yere,
Toplamak anlamsız
Deva yok bu derde,
Çırpınmak gereksiz
Yalnızlık uçsuz bucaksız,
Issız, biliyorum...
Issız yürüyorum...
Yaşıyorum,
Bozarak ezberleri
Melankoli bozuk plak,
Varsın çalsın dinliyorum
Dünya daha da ıssız şimdi

Issız Şarkısı Hakkında Bilgi
Issız Şarkısını Kim Söylüyor: Bertuğ Cemil
Issız Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Bertuğ Cemil
Issız Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Bertuğ Cemil
Issız Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Bertuğ Cemil ve Cengiz Köroğlu
Issız Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Bertuğ Cemil Kimdir Bertuğ Cemil Hakkında Kısa Bilgi
Bertuğ Cemilin doğum tarihi: 7 Ekim 1974
Bertuğ Cemilin doğum yeri: Bursa
Bertuğ isminin anlamı: Engel tanımayan, güçlükleri aşan.
Bertuğ ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Bertuğ Cemilin Burcu: Terazi