26 Haziran 2016

Yudumun Söylediği Sensiz İlk Cumartesi Yar Şarkısı Kimin?

yudum cumartesi sözü
Yudum Cumartesi 2016
Yudumun Şarkısı Bu Gece Bana Gün Doğmayacak Sensiz İlk Cumartesi Sözleri Kime Ait?

CUMARTESİ (Bu Gece Bana Sabah Olmayacak) SÖZLERİNİN TAMAMI
Gel Son Bir Kez Deneyelim
Bitmesin Bak Yazık Olur
Biz Bu Aşka Emek Verdik
Biz Bu Aşka Yürek Verdik
Biz Bu Sevdanın Uğruna
Nelerden Vazgeçmedik
Bu Gece Bana Sabah Olmayacak
Bu Gece Sensizliğimin Ertesi
Bu Gece Bana Gün Doğmayacak
Sensiz İlk Cumartesi Yar
Biliyorum Ki Sende Beni Özledin
Hem De Deli Gibi
Belkide Kapandın Bir Odaya
Ağlıyorsun İçli İçli
Belki De Sızlıyordur Yüreğin
Bir Parçan Kopmuş Gibi
Bu Gece Bana Sabah Olmayacak
Bu Gece Sensizliğimin Ertesi
Bu Gece Bana Gün Doğmayacak
Sensiz İlk Cumartesi Yar

Cumartesi Şarkısı Hakkında Bilgi
Cumartesi Şarkısını Kim Söylüyor: Yudum
Cumartesi Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Yudum
Cumartesi Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Yudum
Cumartesi Şarkısının Aranjörü Kim: Önder Meral
Cumartesi Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Erkan Nas
Müzik Şirketi: Fa Müzik

Sanatçı Yudum Kimdir Yudum Hakkında Kısa Bilgi
Sanatçı Yudumun Tam Adı: Yudum Tatar
Yudumun doğum tarihi:1978
Yudumun doğum yeri: Ardahan
Yudum isminin anlamı: Miktar, sıvı içeceklerden ağıza alınan miktar.
Yudum ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Yudumun Burcu:-