26 Haziran 2016

Cumali Özkayanın Söylediği Ayağında Kundura Yar Gelir Dura Dura Türküsü Kimin?

ayağında kundura sözleri tam
Cumali Özkaya Ayağında Kundura 2016
Cumali Özkayanın Şarkısı Ayağında Kundura Türküsünün Sözleri Kime Ait?

AYAĞINDA KUNDURA (Ölürem Ben Ölürem Nere Gitsen Gelirem) SÖZLERİNİN TAMAMI
Ayağında kundura
Yar gelir dura dura
Genç ömrümü çürüttüm
Göğsüme vura vura
Ölürem ben ölürem
Nere gitsen gelirem
Ben bir yetim çocuğam
Arar seni buluram vay
Çıktım kerpiç duvara
El ettim eski yara
Eski yar şöyle dursun
Can kurban yeni yara
Ölürem ben ölürem
Nere gitsen gelirem
Ben bir yetim çocuğam
Arar seni buluram vay

Ayağında Kundura Türküsü Hakkında Bilgi
Ayağında Kundura Türküsünü Kim Söylüyor: İbrahim Tatlıses, Cumali Özkaya
Ayağında Kundura Türküsünün Sözlerini Kim Yazdı: Mukim Tahir
Ayağında Kundura Türküsünün Müziğini Kim Yaptı: İbrahim Tatlıses
Ayağında Kundura Türküsünün Aranjörü Kim: ?
Ayağında Kundura Türküsünün Klip Yönetmeni Kim: ?
Müzik Şirketi: Hasan Basri

Sanatçı Cumali Özkaya Kimdir Cumali Özkaya Hakkında Kısa Bilgi
Cumali Özkaya'nın doğum tarihi: -
Cumali Özkaya'nın doğum yeri: Urfa
Cumali isminin anlamı: Değerli ve yüce biçimde bir araya getirilen
Cumali Özkaya'nın Burcu:-