25 Haziran 2016

Resul Dindarın Söylediği Bugün Dağların Dumanı Aralandı Hoşgeldin Şarkısı Kimin?

resul dindarın şarkısı hoşgeldin sözleri
Resul Dindar Hoşgeldin 2016
Resul Dindarın Söylediği Sen Bana Geç Kaldın Ben Sana Erken Şarkısı Kime Ait?

HOŞGELDİN SÖZLERİNİN TAMAMI
Bugün dağların dumanı aralandı,
hoşgeldin
Ah ışıklar içinde kaldım,
yandım efendim
Sen bana yangın ol efendim,
ben sana rüzgar
Tutuşsun gün,
yansın geceler,
zamanımız dar
Sen bana geç kaldın,
ben sana erken
Soyunsun gün,
sarsın geceler,
vaktimiz varken
Bugün günlerden güzellik,
sefa geldin,
hoşgeldin
Ah bu yağmur yalnızlığımmış,
dindim efendim
Sen bana yangın ol efendim,
ben sana rüzgar
Tutuşsun gün,
yansın geceler,
zamanımız dar
Sen bana geç kaldın,
ben sana erken
Soyunsun gün,
sarsın geceler,
vaktimiz varken

Hoşgeldin Şarkısı Hakkında Bilgi
Hoşgeldin Şarkısını Kim Söylüyor: Resul Dindar, Koray Avcı
Hoşgeldin Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Hüsnü Arkan
Hoşgeldin Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Hüsnü Arkan
Hoşgeldin Şarkısının Aranjörü Kim: Murat Çolak
Hoşgeldin Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:-
Müzik Şirketi: -

Sanatçı Resul Dindar Kimdir? Resul Dindar Hakkında Kısa Bilgi
Resul Dindar'ın doğum tarihi: 24 Ocak 1982
Resul Dindar nerede doğdu: Artvin Hopa
Resul Dindar'ın burcu: Kova
Resul isminin anlamı: Bir kimsenin sözünü bir başkasına tebliğ eden kişi, elçi, Allah elçisi peygamber, yeni bir kitapla gönderilen peygamber.
Resul Dindar'ın burcunun özellikleri: Kovalar dahi burçlardandır. Kovalar arkadaş canlısı, uyumlu, tutarsız, değişikliği seven, maceracı ruhlu, uzay bilimine meraklı, baskıdan hoşlanmayan, idealist, anlayışlı, hoşgörülü, yardımsever, tarafsız, inat, kıskanç ve duygusaldır.