25 Haziran 2016

Yaşar İpek'in Söylediği Kurtar Beni Tanrım İçin Yanıyor Ona Tutuluyorum Şarkısı Kimin?

yaşar ipeğin şarkısı kurtar beni tanrım kimin
Yaşar İpek Korkuyorum 2016
Yaşar İpek'in Söylediği Aşık Olmaktan Korkuyorum Şarkısı Kime Ait?

KORKUYORUM (Kurtar Beni Tanrım) SÖZLERİNİN TAMAMI
Güneş bir başka doğuyor neden bugünlerde
Geceler bir başka alevleniyor bu şehirde
Korkuyorum çocuklar gibi savunmasız korkuyorum
Ah bu başıma gelen nedir bilmiyorum ama çok korkuyorum
Kurtar beni tanrım
İçim yanıyor Ona tutuluyorum
Kurtar beni bilirsin
Aşık olmak İstemiyorum
Kurtar beni tanrım
İçim yanıyor Ona tutuluyorum
Kurtar beni bilirsin
Aşık olmaktan korkuyorum
Yağmurlar yağıyor çöllenmiş yüreğime
Bir de kavak yelleri esiyor yalnız gönlümde
Aşık mı oluyorum yeniden savunmasız korkuyorum
Ah bu başıma gelen nedir
Bilmiyorum ama çok korkuyorum
Kurtar beni tanrım
İçim yanıyor Ona tutuluyorum
Kurtar beni bilirsin
Aşık olmak İstemiyorum
Kurtar beni tanrım
İçim yanıyor Ona tutuluyorum
Kurtar beni bilirsin
Aşık olmaktan korkuyorum

Korkuyorum Şarkısı Hakkında Bilgi
Korkuyorum Şarkısını Kim Söylüyor: Yaşar İpek, Harun Kolçak
Korkuyorum Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Harun Kolçak
Korkuyorum Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Harun Kolçak
Korkuyorum Şarkısının Aranjörü Kim: Caner Tepecik
Korkuyorum Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Oya Özgey Koçak
Müzik Şirketi: C1 Medya

Sanatçı Yaşar İpek Kimdir? Yaşar İpek Hakkında Kısa Bilgi
Yaşar İpek doğum tarihi: 1974
Yaşar İpek nereli: Diyarbakır
Yaşar isminin anlamı: Doğan çocuğun uzun ömürlü olması istemiyle çocuğa verilen isim.