29 Haziran 2016

Ozan Doğulu ve Gülden Mutlunun Söylediği Uzun Lafın Kısası Çok Özledim Durumun Esası Şarkısı Kimin?

ozan doğulu gülden mutlu uzun lafın kısası tüm sözleri
Ozan-Gülden-Bahadır Uzun Lafın Kısası 2016
Ozan Doğulu ve Gülden Mutlunun Şarkısı Uzun Lafın Kısası Söz Müzik Kimin?

Uzun Lafın Kısası (Her Gece Yanımda Titrerken Benim Gibi Kaderine Sövdünmü) SÖZLERİNİN TAMAMI
Uzun Lafın Kısası
Çok Özledim Durumun Esası
Bu Bir Temas, Bir Soluk
Derdimin Devası Bu
Kalbim Bir Adım Atsa…
Ayaklarım Geri Gidiyor
Korkumdan Mı Arzumdan Mı?
Vefasız Hiç Düşündün Mü
Kaldım Mı Yoksa Öldüm Mü?
Her Gece Her Yanım Titrerken
Benim Gibi Kaderine Sövdün Mü?
Tenin Zindan, Fikrim Düşman
Kalan Mağdur Giden Pişman
Gel Gör Ki Aşk Sebepmiş…
Bak Bitince Dağılıyor Insan?
Vefasız Hiç Düşündün Mü?
Kaldım Mı Yoksa Öldüm Mü?
Her Gece Her Yanım Titrerken
Benim Gibi Kaderine Sövdün Mü?
Tenin Zindan, Fikrim Düşman
Kalan Mağdur Giden Pişman
Gel Gör Ki Aşk Nefesmiş...
Aşkı Aldın Boğuluyor Insan

Uzun Lafın Kısası Şarkısı Hakkında Bilgi
Uzun Lafın Kısası Şarkısını Kim Söylüyor: Ozan Doğulu, Gülden Mutlu, Bahadır Tatlıöz
Uzun Lafın Kısası Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Bahadır Tatlıöz
Uzun Lafın Kısası Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Bahadır Tatlıöz
Uzun Lafın Kısası Şarkısını Düzenleyen Kim: Ozan Doğulu
Uzun Lafın Kısası Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Bahadır Tatlıöz
Müzik Şirketi: DGL Music

 Sanatçı Ozan Doğulu Kimdir? Ozan Doğulu Hakkında Kısa Bilgi
Ozan Doğulu'nun doğum tarihi: 13 Ocak 1972
Ozan Doğulu'nun doğum yeri: İstanbul
Ozan isminin anlamı: Halk şairi, şakacı, güzel ve tatlı konuşan.
Ozan Doğulu'nun Burcu: Oğlak
Ozan ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır

 Sanatçı Gülden Mutlu Kimdir? Gülden Mutlu Hakkında Kısa Bilgi
Gülden Mutlu'nun doğum tarihi: 1984
Gülden Mutlu'nun doğum yeri: Tekirdağ
Gülden isminin anlamı: Soluğu nefesi gül kokan
Gülden Mutlu'nun Burcu:-
Gülden ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır