29 Haziran 2016

İrem Dericinin Söylediği Ben Gidiyorum Hadi Sen Evlenmene Bak Şarkısı Kimin?

irem dericinin şarkısı evlenmene bak sözü sözleri
İrem Derici Evlenmene Bak 2016
İrem Dericinin Şarkısı Başkasıyla Eğlenmene Bak Ben Gidiyorum Hadi Sen Evlenmene Bak Söz Müzik Kimin?

Evlenmene Bak (Beni Üzdün Görmezsin Çünkü Buna Değmezsin) SÖZLERİNİN TAMAMI
Beni üzgün görmezsin çünkü buna değmezsin
Aşkın önünde beklenilmez yar
Hızlı geçer görmezsin, toz dumandan ölmezsin
Bir gider ki fark edilmezsin yar
Alemsin işte böyle beklersin, birde bebek istersin
Oldu hoşçakal
Bendensin yak bir acı iyi gelsin
Çoktan doldu süren hoşçakal
Başka türlü biliyorsan olurdu ancak
Ben gidiyorum sen lütfen eğlenmene bak
Nerden bileyim bu kalbimi kim dolduracak
Rahatsız olma başkasıyla eğlenmene bak
Ben Gidiyorum hadi sen evlenmene bak

Evlenmene Bak Şarkısı Hakkında Bilgi
Evlenmene Bak Şarkısını Kim Söylüyor: İrem Derici
Evlenmene Bak Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sinan Akçıl
Evlenmene Bak Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Sinan Akçıl
Evlenmene Bak Şarkısını Düzenleyen Kim: Mustafa Ceceli
Evlenmene Bak Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Umut Eker, Fırat Sözbir, Ekrem Tekdal
Müzik Şirketi: Gnl

Sanatçı İrem Derici Kimdir? İrem Derici Hakkında Kısa Bilgi
İrem Derici'nin doğum tarihi:21 Mart 1987
İrem Derici'nin doğum yeri:İstanbul
İrem isminin anlamı:Cennete benzeyen bahçe, nişan tahtası, eşi benzeri olmayan özel heybetli olan.
İrem Derici'nin Burcu: Koç