30 Haziran 2016

Mustafa Cecelinin Söylediği Aşkım Benim Meleğim Söyle Sensiz Neylerim Şarkısı Kimin?

mustafa cecelinin şarkısı aşkım benim sözü sözleri
Mustafa Ceceli Aşkım Benim Sözleri
Mustafa Cecelinin Şarkısı Aşkım Benim Meleğim Söz Müzik Kimin?

Aşkım Benim (Kırık Kalbimin Son Ümitleri) SÖZLERİNİN TAMAMI
Kırık kalbimin son ümitleri çiçek açtı ilk bakışınla
Bir hayaldi bu sevgimiz huzur oldu dokunuşunla
Ne yaparım ben yar sensiz, derdimi kime söylerim?
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim
Aşkım benim meleğim söyle sensiz neylerim
Görmediğim bir gün bile neler çeker kalbim benim
Sevinçle her zaman birlikte ellerimiz
Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimiz
Hatırladın mı o geceyi ay bize bakıp gülümsüyordu
Gökyüzü tüm yıldızlarını bize hediye gönderiyordu
Ne yaparım ben yar sensiz, derdimi kime söylerim?
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim

Aşkım Benim Şarkısı Hakkında Bilgi
Aşkım Benim Şarkısını Kim Söylüyor: Mustafa Ceceli
Aşkım Benim Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Abish Hasanov
Aşkım Benim Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Masrurjon Usmanov
Aşkım Benim Şarkısını Düzenleyen Kim: Mustafa Ceceli
Aşkım Benim Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: ?
Müzik Şirketi: Dmc

Sanatçı  Mustafa Ceceli Kimdir? Mustafa Ceceli Hakkında Kısa Bilgi
Mustafa Ceceli'nin doğum tarihi: 2 Kasım 1980
Mustafa Ceceli'nin  doğum yeri: Ankara
Mustafa isminin anlamı: Seçkin, seçilmiş, temizlenmiş, güzide, Peygamberimiz Hz. Muhammed'in (S:A:V) isimlerinden.
Mustafa Ceceli'nin Burcu: Akrep