30 Haziran 2016

Alişanın Söylediği Kanadıkça Büyür Ölümsüz Aşk Şarkısı Kimin?

alişan ölümsüz aşk sözleri söz yazarı
Alişan Ölümsüz Aşk Sözü Sözleri
Alişanın Şarkısı Ölümsüz Aşk Hem Sevdim Hem Çok Özledim Söz Müzik Kimin?

Ölümsüz Aşklar (Bizim Yolumuz belli Biz İki Can İki Yemin) SÖZLERİNİN TAMAMI
Gülü solmuş bir akşam
Yollara vurdum acımı
Hiç ayrılmadık senle
Ayrılık aşkın devamı
Bizim yolumuz belli
Biz iki can iki yemin
Aşk seveni bağışlar
Hem sevdim hem çok özledim
Kanadıkça büyür Ölümsüz Aşk
Bu kaderi senle birlikte yazdık
Bizi ayrılıkla korkutamazlar
Ölümden korksak aşık olmazdık

Ölümsüz Aşklar Şarkısı Hakkında Bilgi
Ölümsüz Aşklar Şarkısını Kim Söylüyor: Alişan
Ölümsüz Aşklar Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Hakkı Yalçın
Ölümsüz Aşklar Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Gökhan Tepe
Ölümsüz Aşklar Şarkısının Aranjörü Kim: -
Ölümsüz Aşklar Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: -
Müzik Şirketi: Avrupa Müzik

Sanatçı Alişan Kimdir? Alişan Hakkında Kısa Bilgi
Alişan'ın doğum tarihi: 19 Haziran 1976
Alişan'ın doğum yeri: İstanbul
Alişan'ın Tam Adı: Serkan Burak Tektaş
Alişan isminin anlamı: Şanı ve şerefi yüksek, herkes tarafından tanınan.
Alişan'ın Burcu: İkizler