25 Haziran 2016

Murat Kurşunun Söylediği Ben Yoruldum Hayat Gelme Üstüme Şarkısı Kimin?

murat kurşunun ben yoruldum hayat kimin sözü
Murat Kurşun Ben Yoruldum Hayat 2016
Murat Kurşunun Söylediği Ben Yanıldım Hayat Vurma Yüzüme Şarkısı Kime Ait?

BEN YORULDUM HAYAT (Ben Yanıldım Hayat) SÖZLERİNİN TAMAMI
Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Diz çöktüm dünyanın, namert yüzüne
Gözümden, gönlümden, düşen düşene
Bu öksüz başıma gözdağı verme
Ben yanıldım hayat, vurma yüzüme
Yol verdim sevdanın, en delisine
O yüzden ömrümden giden gidene
Şu yalnız başımı eğdirme benim
Ben pişmanım hayat, sorguya çekme
Dilersen infaz et, kar etmez dilime
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe
Şu suskun ağzımı, açtırma benim

Ben Yoruldum Hayat Şarkısı Hakkında Bilgi
Ben Yoruldum Hayat Şarkısını Kim Söylüyor: Murat Kurşun
Ben Yoruldum Hayat Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Mümin Sarıkaya
Ben Yoruldum Hayat Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Mümin Sarıkaya
Ben Yoruldum Hayat Şarkısının Aranjörü Kim: Soyhan Şenyaylar
Ben Yoruldum Hayat Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Erkan Nas
Müzik Şirketi: Kemal Aslan

Sanatçı Murat Kurşun Kimdir? Murat Kurşun Hakkında Kısa Bilgi 
Murat Kurşun'un doğum tarihi: 1974
Murat Kurşun'un doğum yeri: Mardin
Murat isminin anlamı: Arzu, istek, dilek, maksat, meram.