25 Haziran 2016

Berkayın Söylediği Hasret Rüzgarları Çok Erken Esti Şarkısı Kimin?

berkayın şarkısı hasret rüzgarı kimin sözü
Berkay Hasret Rüzgarları 2016
Berkayın Söylediği Hasret Rüzgarları Çok Erken Esti Savrulduk Sevgilim Dertlerden Yana Şarkısı Kime Ait?

HASRET RÜZGARLARI (Nasılda Sevmiştim Bilirsin Seni Ayrıldık Sevgilim Doymadım Sana) SÖZLERİNİN TAMAMI
Hasret rüzgarları çok erken esti
Savrulduk sevgilim dertlerden yana
Zamansız dökülen yapraklar gibi
Ayrıldık sevgilim doymadım sana
Nasıl başlamıştı bak nasıl bitti
En güzel duygular silindi gitti
Nasıl da sevmiştim bilirsin seni
Ayrıldık sevgilim doymadım sana
Nasıl da sevmiştim bilirsin seni
Ayrıldık sevgilim doymadım sana
O çocuk gülüşün aklımdan gitmez
Yalvarsam tanrıya yazımı silmez
Boşalan kadehler teselli etmez
Ayrıldık sevgilim doymadım sana
Boşalan kadehler teselli etmez
Ayrıldık sevgilim doymadım sana

Hasret Rüzgarları Şarkısı Hakkında Bilgi
Hasret Rüzgarları Şarkısını Kim Söylüyor: Müslüm Gürses, Berkay
Hasret Rüzgarları Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Şakir Askan
Hasret Rüzgarları Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Burhan Bayar
Hasret Rüzgarları Şarkısının Aranjörü Kim: Caner Tepecik
Hasret Rüzgarları Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: ?
Müzik Şirketi: Avrupa

Sanatçı Berkay Kimdir? Berkay Hakkında Kısa Bilgi 
Berkay isminin anlamı: Sağlam, Kuvvetli, Katı, Sert, Şiddetli, Hızlı, Arı, Orman, Şimşek, Yaprak.
Berkay Doğum tarihi: 29 Aralık 1981
Berkay'ın doğum yeri: Ankara
Berkay'ın burcu: Oğlak
Berkayın burcunun özellikleri: Oğlak burcu olanlar hayata ya çok erken başlar yada hayata çok geç kalırlar. Oğlaklar kendinden emin ve güçlüdürler. Sevgi ve ilgiye özlem içinde olurlar. Oğlaklar aşırı hassastır duygularını dışa vuramazlar. Çok titiz ve olayları çok ciddiye alırlar. Oğlakların mizahi yönleri çok gelişmiştir. Espiriyi çok iyi algılar ve çok iyi espiri yetenekleri vardır. Oğlaklar doğal olmayan hiç bir şeyden hoşlanmazlar hatta nefret ederler. Oğlaklar sabırlıdırlar. Oğlak burcunda doğanlar kıvrak zekaya sahiptirler ani bir durum karşısında zekice savunmasını yapar.