27 Haziran 2016

Murat Bozun Söylediği Ah Be Gülüm Sana Benden Nasıl Janti Bi Yar Olur Sözleri Müzik Kimin?

murat boz janti sözü müziği kimin
Murat Boz Janti Sözleri
Murat Bozun Şarkısı Janti Sözleri Kime Ait?

JANTİ (Gelemem Kendime Yar Gelemem Kolay Kolay) SÖZLERİNİN TAMAMI
Gözü karaydı, siyahtan kömürdü
Silahtı, vururdu, delerdi tek bakışta
Yürüyünce saatler, dururdu.
Zamanmış, mekanmış, dünya kimin umurunda?
Ah be gülüm
Sana benden nasıl janti bi yar olur
Sen beni ittin, bilemezsin kendimden geçtim
Gelemem kendime yar, gelemem kolay kolay
O zaman gel yanımda kal.
Gel de bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Beni tanırsın bir kere sevdim, yanarım aşkım adına
Ve bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Başım önde kapına geldim
Yalanı da gör arada acı kuluna
Teni kardı, beyazdı, sıcaktı
Yanından geçince nasıl gül kokardı
Saçlar uçardı, ipince savursa
Uzaktan yüzümde kıyamet kopardı
Ah be gülüm Sana benden nasıl janti bi yar olur
Sen beni ittin, bilemezsin kendimden geçtim
Gelemem kendime yar, gelemem kolay kolay
O zaman gel yanımda kal
Gel de bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Beni tanırsın, bir kere sevdim yanarım aşkım adına
Ve bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Başım önde kapına geldim
Yalanı da gör arada acı kuluna

Janti Şarkısı Hakkında Bilgi
Janti Şarkısını Kim Söylüyor: Murat Boz
Albüm Adı: Janti
Albüm Yılı: 2016
Janti Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Onur Özdemir ve Alper Narman
Janti Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Onur Özdemir, Alper Narman ve Gürsel Çelik
Janti Şarkısının Aranjörü Kim: -
Janti Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: -
Müzik Şirketi: Dmc

Sanatçı Murat Boz Kimdir Murat Boz Hakkında Kısa Bilgi
Murat Boz'un doğum tarihi: 7 Mart 1980
Murat Boz'un doğum yeri: Zonguldak Ereğli
Murat Boz aslen nereli: Zonguldak Karadeniz Ereğli
Murat isminin anlamı: İstek, dilek, arzu, amaç
Murat Boz'un burcu: Balık