30 Haziran 2016

İsmail Altunsarayın Söylediği Bir Deri Bir Kemik Kaldım Senin Yüzünden Şarkısı Kimin?

senin yüzünden sözü sözleri
İsmail Altunsaray Senin Yüzünden
İsmail Altunsarayın Şarkısı Dolaşıyorum Deli Gibi Senin Yüzünden Söz Müzik Kimin?

Senin Yüzünden (Başımdaki Türlü Bela Senin Yüzünden) SÖZLERİNİN TAMAMI
Kıyram oldu evim barkım
Senin yüzünden yüzünden
Viran oldu evim barkım
Senin yüzünden yüzünden
Aklımı firara saldım
Türlü hayallere daldım
Bir deri kemik kaldım
Senin yüzünden
Aklımı firara saldım
Türlü hayallere daldım
Bir deri kemik kaldım
Senin yüzünden
Yaşıyorum ölü gibi
Esir olsam yeri gibi
Dolaşıyorum deli gibi
Senin yüzünden yüzünden
Yaşıyorum ölü gibi
Esir olsam yeri gibi
Dolaşıyorum deli gibi
Senin yüzünden yüzünden
Gel gör düştüm bak ne hale
Çektiğim bunca dert çile
Başımdaki türlü bela senin yüzünden

Senin Yüzünden Şarkısı Hakkında Bilgi
Senin Yüzünden Şarkısını Kim Söylüyor: İsmail Altunsaray
Senin Yüzünden Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Fikret Dikmen
Senin Yüzünden Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: İsmail Altunsaray
Senin Yüzünden Şarkısının Aranjörü Kim: Ceyhun Çelik
Senin Yüzünden Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Murat Akay
Müzik Şirketi: Kalan Müzik

Sanatçı İsmail Altunsaray Kimdir? İsmail Altunsaray Hakkında Kısa Bilgi
İsmail Altunsaray'ın doğum tarihi: 19 Ağustos 1980
İsmail Altunsaray'ın doğum yeri: Kırşehir
İsmail isminin anlamı: Allah'ı işiten, babası tarafından Allah'a kurban olarak adanan peygamber.
İsmail Altunsaray'ın Burcu: Aslan