30 Haziran 2016

Zaranın Söylediği Görünmez Yazıyla Seni Yazdım Kalbime Şarkısı Kimin?

zara seni yazdım kalbime sözü sözleri
Zara Seni Yazdım Kalbime
Zaranın Şarkısı Göremezler Seni Yazdım Kalbime Söz Müzik Kimin?

Seni Yazdım Kalbime (Böyle Bir Aşk Görülmemiş Dünyada) SÖZLERİNİN TAMAMI
Solmadan gel artık aşkımın gülü
Olsada konuşsa kalbimin dili
Küçücük dünyamda bir bilsem seni
Görünmez yazıyla yazdım kalbime
Böyle bir aşk görülmemiş dünyada
Ne geçmiste ne de bundan sonrada
Arasalar bulamazlar rüyada
Göremezler seni yazdım kalbime
Nasıl sevgiymiş göründe bakın
Sevgilim seninle buluşmam yakın
Unuttum desemde inanma sakın
Anılarla yazdım seni kalbime

Seni Yazdım Kalbime Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Derin Aşk 2
Albüm Yılı: 2016
Seni Yazdım Kalbime Şarkısını Kim Söylüyor: Zara
Seni Yazdım Kalbime Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Altan Karakaya
Seni Yazdım Kalbime Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Burhan Bayar
Seni Yazdım Kalbime Şarkısının Aranjörü Kim: -
Seni Yazdım Kalbime Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: -
Müzik Şirketi: Poll Production

Sanatçı Zara Kimdir? Zara Hakkında Kısa Bilgi
Zara'nın doğum tarihi: 15 Ocak 1976
Zara'nın doğum yeri: İstanbul
Zara aslen nereli: Adıyaman
Zara'nın gerçek adı: Neşe Yılmaz
Zara isminin anlamı: Çok asil güzel uysal güzel.
Zara'nın burcu: Oğlak