26 Haziran 2016

Ceylanın Söylediği Yüreğin Ellerinde Öylece Kal Benim İçin Şarkısı Kimin?

kal benim için sözlerinin tümü
Ceylan Kal Benim İçin 2016
Ceylanın Söylediği Bir Ayrılık Şarkısı Seç Kal Benim İçin Şarkısı Kime Ait?

KAL BENİM İÇİN (Pişmanlık Duyupta Birgün Anarsan) SÖZLERİNİN TAMAMI
Ayrılıktan yana kaç şarkı varsa
Hepsini bu akşam çal benim için
Tüm zarar ziyanın hesabı bende
Birkaç sitem daha kal benim için
Pişmanlık duyup da bir gün anarsan
Nerdeyim, nasılım' diye sorarsan
Bir ayrılık şarkısı seç
Sessizce çal benim için
Yüreğin ellerimde öylece kal benim için
Aynanın karşısına geç
Yüzüne bak benim için
Eğer ki ağlıyorsan
Bu yaşlar bizim için
Bende emanetin her neyin varsa
Al da mabed'imi yık benim için
Böyle paramparça yaşamaktansa
Kalbime bir kurşun sık benim için...

Kal Benim İçin Şarkısı Hakkında Bilgi
Kal Benim İçin Şarkısını Kim Söylüyor: İbrahim Tatlıses, Mehtap, Ceylan
Kal Benim İçin Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: İlyas Keçeli
Kal Benim İçin Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: İlyas Keçeli
Kal Benim İçin Şarkısının Aranjörü Kim: ?
Kal Benim İçin Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: ?
Müzik Şirketi: Ceylan Müzik

Sanatçı Ceylan Kimdir? Ceylan Hakkında Kısa Bilgi
Ceylan'ın doğum tarihi:26 Haziran 1974
Ceylan'ın doğum yeri:İstanbul
Ceylan'ın Tam Adı: Ceylan Avcı
Ceylan isminin anlamı: Güzel gözlü ince bacaklarıyla hızlı koşan memeli hayvan
Ceylan'ın Burcu: Yengeç