26 Haziran 2016

Ayla Çelik Beyazın Söylediği Bağdat Ben Dünyanın En Büyük Aşığı Olabilirim Şarkısı Kimin?

bağdat sözlerinin tamamı
Ayla Çelik Bağdat 2016
Ayla Çelik Beyazın Söyledikleri Bağdat Bağdatı İki Gözüm Kapalı Bulabilirim Şarkısı Kime Ait?

BAĞDAT (Bağdatı İki Gözüm Kapalı Bulabilirim) SÖZLERİ TAMAMI
Yine Seni Sevmekten Başka
Hiçbir Şey Yapmadım Bugün
Eni Konu Çaldı Telefonlarım...
Boşver Bakmadım Bugün
Ne Gazete Okudum Ne De Bi Haber
Derdi Yasakladım Bugün..
Kaç Öpücük Olmuş Inanamazsın
Aşkı Hesapladım Bugün
Dün Geceyle Tam Üç Ay Bir Gün
Ben Dünyanın En Büyük Aşığı Olabilirim
Ben Koynunda Bin Sene Bin Sene Durabilirim
Ben Leylayı Mecnunu Ferhatı Aslıyı
Keremi Bilmem Ama
Bağdatı İki Gözüm Kapalı Bulabilirim.

Bağdat Şarkısı Hakkında Bilgi
Bağdat Şarkısını Kim Söylüyor: Ayla Çelik ve Beyaz
Bağdat Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Ayla Çelik
Bağdat Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Ayla Çelik
Bağdat Şarkısının Aranjörü Kim: Orhan Sancak
Bağdat Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: ?
Müzik Şirketi: Sony

Sanatçı Ayla Çelik Kimdir Ayla Çelik Hakkında Kısa Bilgi
Ayla Çelik'in doğum tarihi: Sanatçı Ayla Çelik'in asıl doğum tarihinin 29 Ekim 1973 olduğu fakat sanatçının arama motorlarında doğum tarihini 29 Ekim 1989 olarak değiştirdiği magazin programlarında açıklanmıştır.
Ayla Çelik'in doğum yeri: İstanbul
Ayla isminin anlamı: Ay etrafındaki ışık, hale, ay ağılı, kutsal kişilerin başının etrafında gösterilen ışık çevresi.
Ayla ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Ayla Çelik'in burcu: Akrep
Beyazıt Öztürk'ün doğum tarihi: 12 Mart 1969
Beyazıt Öztürk'ün doğum yeri:Bolu
Beyazıt isminin anlamı:Yezit'in babası, Osmanlı şehzadelerine verilen ortak ad.
Beyazıt ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Beyazıt Öztürk'ün burcu: Balık