01 Kasım 2016

Yıldız Tilbe nin Söylediği Kardelen Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Yıldız Tilbe Kardelen Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Kardelen Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Kardelen Şarkısı Yıldız Tilbe nin Kardelen Kara Sevdan Saçlarıma Şarkısının Sözleri Kimin?

Yıldız Tilbe Kardelen Sözleri
Ne güneş, ne ateş
Gözlerin yüzüme değdi
Eriyorum bu kez
O sıcak bakışlarına
Çat kapı gelişine
Şarkılar tutar oldu yüreğim
Anlatılmaz, anlatılmaz
Yüzünde dört mevsim yaz dokunamam
Olmaz, olmaz, dayanılmaz
Bu yakın uzaklığa katlanamam
Ya gel, yada gel, kaçak baharım
Kalmadı tuzum tadım
Aşk yine yine başa bela
Son sürat iter beni kucağına
Gül değil kır çiçeği değil
Kardelen kara sevdan saçlarıma
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Aşk yine yine başa bela
Son sürat iter beni kucağına
Gül değil kır çiçeği değil
Kardelen kara sevdan saçlarıma
Ne masal, ne rüya
Varlığın, şiire benzer
Ruhumu Gezer
Adımı her söylemende
Aklımı alıyorsun
Ne olur hiç gitmesen benden
Anlatılmaz, anlatılmaz
Yüzünde dört mevsim yaz dokunamam
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Olmaz, olmaz, dayanılmaz
Bu yakın uzaklığa katlanamam
Ya gel, yada gel, kaçak baharım
Kalmadı tuzum tadım
Aşk yine yine başa bela
Son sürat iter beni kucağına
Gül değil kır çiçeği değil
Kardelen kara sevdan saçlarıma
Aşk yine yine başa bela
Son sürat iter beni kucağına
Gül değil kır çiçeği değil
Kardelen kara sevdan saçlarıma

Kardelen Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Şivesi Sensin Aşkın
Albüm Yılı: 2014
Müzik Şirketi: Özdemir Müzik
Kardelen Şarkısını Kim Söylüyor: Yıldız Tilbe
Kardelen Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Yıldız Tilbe
Kardelen Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Yıldız Tilbe
Kardelen Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Selim Çaldıran
Kardelen Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Yıldız Tilbe Kimdir Yıldız Tilbe Hakkında Kısa Bilgi
Yıldız Tilbe nin Müzik Tarzı: Pop, Arabesk
Yıldız Tilbe nin doğum tarihi: 16 Temmuz 1966
Yıldız Tilbe nin doğum yeri: İzmir
Yıldız isminin anlamı: Gökyüzündeki ışıklı gök cisimlerinden her biri, Baht, Talih, Yazı
Yıldız İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Yıldız Tilbe nin Burcu: Yengeç