13 Kasım 2016

Soner Arıca nın Söylediği Doktor (Kalbime Sevda Battı) Şarkısı Söz Müzik Kimin?

Soner Arıca nın Söylediği Doktor (Kalbime Sevda Battı) Şarkısı Söz Müzik Kimin?
Doktor (Kalbime Sevda Battı) Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Doktor (Kalbime Sevda Battı) Şarkısı Soner Arıca Ey Doktor Bana Bir İlaç Yaz Şarkısının Sözleri

Soner Arıca Doktor (Kalbime Sevda Battı) Sözleri
Bir kitaptan öğrendim aşkın ömrü üç yılmış
Benim ki uzun sürdü ne beter hastalıkmış
Artık gönül bahçemde gonca güllerim açmaz
Hayırsızın biriymiş talan etti beni haylaz oooffff
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Doktor kalbime sevda battı doktor yarimi eller aldı
Söyle sende cağresi var mı çabuk ol cağre bul ölüyorum aşktan doktor
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Anladım iflah olmam bende böyle aşk varken
Hayat beni onarmaz yürek yürek kanarken
Ne olursun ey doktor bana bir ilaç yaz
Kalbim aşktan zehirli bu halde hiç yaşanmaz

Doktor (Kalbime Sevda Battı) Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Hatıram Olsun
Albüm Yılı: 2004
Müzik Şirketi: Arıca Müzik Yapım
* Albüm Adı: Adı Sevda (Various Artists)
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: 2016 Tempa Tüm Elektrikli
Doktor (Kalbime Sevda Battı) Şarkısını Kim Söylüyor: Soner Arıca
Doktor (Kalbime Sevda Battı) Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Günay Çoban
Doktor (Kalbime Sevda Battı) Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Thodoris Makridis
Doktor (Kalbime Sevda Battı) Şarkısının Düzenlemesi Kimin: Tansel Doğanay
Doktor (Kalbime Sevda Battı) Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Soner Arıca Kimdir Soner Arıca Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Soner Arıcanın doğum tarihi: 5 Şubat 1966
Soner Arıcanın doğum yeri: Ordu - Fatsa
Soner isminin anlamı: Son doğan erkek çocuğu
Soner ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Soner Arıcanın Burcu: Kova