08 Kasım 2016

Murat Dalkılıç ın Söylediği Rivayet Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Murat Dalkılıç Rivayet Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Rivayet Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Rivayet Şarkısı Murat Dalkılıç ın Huzuru Bulduğuna Dair Bir Rivayet Var Şarkı Sözleri Kimin?

Murat Dalkılıç Rivayet Şarkı Sözleri
Huzuru bulduğuna dair bir rivayet var
Duymazdan geliyorum
O an oyalanacak bir şeyler arıyorum
Kafamı dağıtıyorum sükûnetle
Beynimi yediler doymadılar
Nasıl arkadaşsa artık bunlar
Kendine bir yol bulsun sen de
Bırak bak keyfine
Susuyorum merak etme
Sonuçta nazik bir çocuğum
Hala ben en azından
Uğraşıyorum çabalıyorum metanetle
Bir aşk var orda
Benim kadim payımda
Gitmemiştir o hep benledir
Sevişmez asla onla bunla
Bir aşk var orda
Benim kadim payımda
Gitmemiştir o hep benledir
Sevişmez asla onla bunla
Huzuru bulduğuna dair bir rivayet var
Duymazdan geliyorum
O an oyalanacak bir şeyler arıyorum
Kafamı dağıtıyorum sükûnetle
Beynimi yediler doymadılar
Nasıl arkadaşsa artık bunlar
Kendine bir yol bulsun sen de
Bırak bak keyfine
Susuyorum merak etme
Sonuçta nazik bir çocuğum
Hala ben en azından
Uğraşıyorum çabalıyorum metanetle
Bir aşk var orda
Benim kadim payımda
Gitmemiştir o hep benledir
Sevişmez asla onla bunla
Bir aşk var orda
Benim kadim payımda
Gitmemiştir o hep benledir
Sevişmez asla onla bunla

Rivayet Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Epik
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Poll Production
Rivayet Şarkısını Kim Söylüyor: Murat Dalkılıç
Rivayet Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Murat Dalkılıç
Rivayet Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Murat Dalkılıç
Rivayet Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Tolga Kılıç
Rivayet Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Murat Dalkılıç Kimdir Murat Dalkılıç Hakkında Kısa Bilgi
Murat Dalkılıçın müzik tarzı: Pop
Murat Dalkılıçın Tam adı: Sırrı Murat Dalkılıç
Murat Dalkılıçın doğum tarihi: 7 Ağustos 1983
Murat Dalkılıçın doğum yeri: İzmir
Murat Dalkılıç isminin anlamı: İstek, dilek, arzu, amaç
Murat ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Murat Dalkılıçın Burcu: Aslan