09 Kasım 2016

Kıraç ın Söylediği Senden Sonra Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Kıraç ın Söylediği Senden Sonra Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Senden Sonra Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Senden Sonra Şarkısı Kıraç ın Her Yer Hüzün Senden Sonra Şarkısının Sözleri Kimin?

Kıraç Senden Sonra Sözleri
Kim derdi ki bahtımızda
Bir vedasız ayrılık var
Kısacıkmış hikayemiz
Kelebeğin ömrü kadar
İnan en çok bizi özledim ben
Düşündükçe gözlerimde tüten
Aşkımız bir ömür diyordun ya sen sen sen sen
Senden sonra konuşmuyorum
Kilit vurdum ruhuma o günden
Susuyorum sana susuyorum ben
Senden sonra aynalarda
Bir yabancı artık yüzüm her gün bana
Sende sonra bitti rüya
Her şey hüzün senden sonra
Düşsem yollara kaçsam kendimden
Her yer yüzün senden sonra
Kim derdi ki bahtımızda
Bir vedasız ayrılık var
Kısacıkmış hikayemiz
Kelebeğin ömrü kadar
İnan en çok bizi özledim ben
Düşündükçe gözlerimde tüten
Aşkımız bir ömür diyordun ya sen sen sen sen
Senden sonra konuşmuyorum
Kilit vurdum ruhuma o günden
Susuyorum sana susuyorum ben
Senden sonra aynalarda
Bir yabancı artık yüzüm her gün bana
Sende sonra bitti rüya
Her şey hüzün senden sonra
Düşsem yollara kaçsam kendimden
Her yer yüzün senden sonra

Senden Sonra Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Senden Sonra
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Tmc Müzik
Senden Sonra Şarkısını Kim Söylüyor: Kıraç
Senden Sonra Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Edip Emre
Senden Sonra Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Namık Naghdaliyev
Senden Sonra Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Kıraç
Senden Sonra Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Kemal Başbuğ

Sanatçı Kıraç Kimdir Kıraç Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Anadolu Rock
Kıraç'ın doğum tarihi: 17 Haziran 1972
Kıraç'ın doğum yeri: Kahramanmaraş Göksun
Kıraç'ın gerçek adı: Ali Tufan Kıraç
Kıraç isminin anlamı: Verimsiz sulanmayan yer.
Kıraç ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Kıraç'ın burcu: İkizler