09 Kasım 2016

Demet Akalın ın Söylediği Hürmetler Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Demet Akalın ın Söylediği Hürmetler Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Hürmetler Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Hürmetler Şarkısı Demet Akalın ın Ahı Tutanlara Hürmetler Şarkısının Sözleri Kimin?

Demet Akalın Hürmetler Sözleri
Orda rahat mısın sevgili taklidim
Beni yaşatırken mutlu musun
Yanındaki benim temsili katilim
Seni vurmayacak mı sanıyorsun
Ben de geçtim o yollardan
O yıllardan o kollardan
Okuyorsun ama öğrenemiyorsun
Aşkı okullardan
Senin gibi neler gördü bu dünya
Ne sultanlar ne Hürremler
Ben son sözümü demedim daha
Ahı tutanlara hürmetler

Hürmetler Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Rakipsiz
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dmc
Hürmetler Şarkısını Kim Söylüyor: Demet Akalın
Hürmetler Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Murat Güneş
Hürmetler Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Volga Tamöz
Hürmetler Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Hürmetler Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Demet Akalın Kimdir Demet Akalın Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Arabesk - Pop
Demet Akalın'ın doğum tarihi: 23 Nisan 1972
Demet Akalın'ın doğum yeri: Kocaeli Gölcük
Demet isminin anlamı: Bitki çiçek destesi, bağlanarak oluşturulmuş deste.
Demet ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Demet Akalın'ın Burcu: Boğa