09 Kasım 2016

Demet Akalın ın Söylediği Gazino Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Demet Akalın ın Söylediği Gazino Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Gazino Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Gazino Şarkısı Demet Akalın ın Gazino Şarkısının Sözleri Kimin?

Demet Akalın Gazino Sözleri
Kafana göre yaşayacaksan
Söyleseydin ben çekilirdim
Yeryüzü yarılsa da girsen
Ah canım ne bu rezil halin
Kalbim isyanda akşamdan kalma
Ne yapar belli değil
Ben bu saate kadar susup konuşmadıysam
Annene bir teşekkür bil
Hadi canım ordan
Gideceksen yaylan
Bu kadar megaloman
Olmasaydın olmasaydım
Ne yapardın söyle
Yola gel ha şöyle
İşimiz bitince
Oldu derim pas geçerim
La la leyo
La la leyo
Sarsılıyor yüreğin belli
La la leyo
La la ley
İçim yanıyor yıkılsın dünya
Kafana göre yaşayacaksan
Söyleseydin ben çekilirdim
Yeryüzü yarılsa da girsen
Ah canım ne bu rezil halin
Kalbim isyanda akşamdan kalma
Ne yapar belli değil
Ben bu saate kadar susup konuşmadıysam
Annene bir teşekkür bil
Hadi canım ordan
Gideceksen yaylan
Bu kadar megaloman
Olmasaydın olmasaydım
Ne yapardın söyle
Yola gel ha şöyle
İşimiz bitince
Oldu derim pas geçerim
La la leyo
La la leyo
Sarsılıyor yüreğin belli
La la leyo
La la ley
İçim yanıyor yıkılsın dünya

Gazino Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Rakipsiz
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dmc
Gazino Şarkısını Kim Söylüyor: Demet Akalın
Gazino Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Murat Yeter ve Sirel
Gazino Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:  Murat Yeter ve Sirel
Gazino Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Gazino Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Demet Akalın Kimdir Demet Akalın Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Arabesk - Pop
Demet Akalın'ın doğum tarihi: 23 Nisan 1972
Demet Akalın'ın doğum yeri: Kocaeli Gölcük
Demet isminin anlamı: Bitki çiçek destesi, bağlanarak oluşturulmuş deste.
Demet ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Demet Akalın'ın Burcu: Boğa